Renault R5 Turbo 3E: Παιχνίδια ηλεκτροκίνησης με… παρελθόν
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του Renault 5, η γαλλική φίρμα παρουσιάζει μια πρωτότυπη έκδοση με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία εμπνευσμένη από τους πιο… αθλητικούς Turbo εκπροσώπους του είδους
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
H Renault προετοιμάζει την ηλεκτρική αναβίωση του Renault 5 η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία το 2024. Μέχρι τότε και με αφορμή τη συμπλήρωση μισού αιώνα από την εμφάνιση του αρχέτυπου Renault 5, επανέρχεται στο «θέμα» R5 με ένα πρωτότυπο το οποίο υιοθετεί ηλεκτρική τεχνολογία αλλά προσανατολίζεται περισσότερο στο θέαμα και τις επιδόσεις, ακολουθούμενο από τον τίτλο του «απόλυτου drifter».
Σαφώς εμπνευσμένο από την κεντρομήχανη έκδοση του Renault 5 Turbo η οποία κατά το παρελθόν έδωσε μια διαφορετική αύρα στο κατά άλλα «ταπεινό» μοντέλο, το πρωτότυπο R5 Turbo 3E υιοθετεί έναν ανάλογο σχεδιασμό με τις απαραίτητες δόσεις υπερβολής.
Εκτός από το αιχμηρότερο bodykit που αυξάνει το πλάτος του αμαξώματος κατά 25 εκατοστά και τα σχεδιασμένα με σύγχρονους όρους φώτα και αεροδυναμικό διαχύτη και φυσικά την υπερμεγέθη πτέρυγα στο πίσω τμήμα, η υπερβολή παρεπιδημεί και στην ηλεκτρική τεχνολογία που αξιοποιεί.
Ειδικότερα το Renault R5 Turbo 3E επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική απόδοση 380 ίππων και 700 Nm ροπής τα οποία αναλαμβάνουν να κινούν αποκλειστικά τον πίσω άξονα, δικαιολογώντας έτσι και τον τίτλο του drifter.
Το σύνολο συμπληρώνει μια μπαταρία 42 kWh η φόρτιση της οποίας απαιτεί περίπου δύο ώρες. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,5 δευτερόλεπτα αν και με δεδομένη την παραπάνω διάταξη το συγκεκριμένο concept προφανώς εστιάζει περισσότερα στις πιο διασκεδαστικές πτυχές της οδήγησης σε… κύκλους παρά σε ευθεία.
Παρά τις ομοιότητες με το αρχέτυπο Renault 5 Τurbo να σημειωθεί ότι το αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση κατασκευάζεται από ανθρακόνημα, υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί εκτεταμένα και στο cockpit. Το εσωτερικό εκτός από τις αναφορές στο παρελθόν διαμορφώνεται λαμβάνοντας υπόψη και τον κόσμο του gaming ο οποίος έχει επηρεάσει σαφώς τις ενδείξεις του cockpit και όχι μόνο. Να σημειωθεί ότι τα καθίσματα της Sabelt κατασκευάζονται επίσης από ανθρακόνημα ενώ το παζλ συμπληρώνει η παρουσία του χαρακτηριστικά μεγάλου μήκους μοχλού για το χειρόφρενο, που οφείλει να διαθέτει ένα αυτοκίνητο με τον τίτλο του «απόλυτου drifter».
Η πρεμιέρα του Renault R5 Turbo 3E θα πραγματοποιηθεί στο γαλλικό concours d’ elegance στο Chantilly στις 24 Σεπτεμβρίου πριν πάρει… το δρόμο για τη γαλλική πρωτεύουσα και τη διεθνή έκθεση του Παρισιού η οποία ανοίγει αυλαία στις 17 Οκτωβρίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις