VW Gen.Travel: Υπεράνω περιορισμών
H VW αποτυπώνει με μια σχεδιαστική μελέτη που δεν υπόκειται σε περιορισμούς τη δική της εκδοχή για το αμιγώς ηλεκτρικό και πλήρως αυτόνομο μέλλον των μετακινήσεων
- Έρχεται πολικός αεροχείμαρρος στην Ευρώπη – Ο καιρός στην Ελλάδα μέχρι το Σάββατο
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Με τον τίτλο του «Innovation Experience Vehicle», το πρωτότυπο του ομίλου VW, αποτελεί μια σχεδιαστική μελέτη, απαλλαγμένη από οποιοδήποτε είδος ρεαλιστικού περιορισμού που αποσκοπεί να δώσει μια γεύση για τον τρόπο που ο γερμανός κατασκευαστής φαντάζεται το αύριο των χερσαίων μετακινήσεων σε τέσσερις τροχούς.
Έτσι, το VW Gen.Travel όπως ονομάζεται, ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε τετράθυρο και MPV χωρίς να υπόκειται σε καμιά από τις δύο κατηγορίες καθώς το ζητούμενο είναι η μεγιστοποίηση της άνεσης και της χρηστικότητας. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό, δεν διαθέτει μεσαίες κολώνες, ενσωματώνει gullwing πόρτες καθώς και αυτή την ιδιάζουσα χάραξη σε ό,τι αφορά τις γυάλινες επιφάνειες.
Ακόμα πιο εντυπωσιακός και φουτουριστικός είναι ο θάλαμος επιβατών ο οποίος αναλόγως τη διαμόρφωση που θα επιλέξει κανείς μπορεί να φιλοξενήσει από δύο έως τέσσερις επιβάτες σε καθίσματα που μπορούν να περιστραφούν, να αναδιπλωθούν ή να μετατραπούν σε κρεβάτια, προσφέροντας άνετη παραμονή στους επιβαίνοντες που δεν χρειάζεται να ανησυχήσουν ποτέ για την οδήγηση. Για την ακρίβεια το VW Gen. Travel δεν διαθέτει ούτε cockpit ούτε τιμόνι αφήνοντας την φροντίδα της οδήγησης στην τεχνητή νοημοσύνη και στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 5 με τα οποία εφοδιάζεται.
Η οδήγηση δεν είναι το μόνο μέλημα της A.I. καθώς χάρη σε ένα περίτεχνο λογισμικό ελέγχου της ανάρτησης το οποίο η VW ονομάζει electric Active Body Control και συνεργάζεται με το σύστημα γεωεντοπισμού, οι κλίσεις του αμαξώματος ελαχιστοποιούνται ή μάλλον ακριβέστερα αντισταθμίζονται από ένα ηλεκτρικό σύστημα, ανεξαρτήτως της χάραξης, της ταχύτητας ή και των κακοτεχνιών της ασφάλτου.
Ίσως δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε ότι τα παραπάνω συμπληρώνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο για το οποίο αν και η VW δεν δίνει περαιτέρω πληροφορίες, υπόσχεται να προσφέρει αυτονομία που θα υπερκαλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη μετακίνησης. Εξάλλου, το σκεπτικό της VW για το συγκεκριμένο concept είναι να αποτελέσει μια εναλλακτική έναντι όλων των υπόλοιπων χερσαίων αλλά και εναέριων μέσων, καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις, η προσφερόμενη αυτονομία του, το καθιστά ιδανική και κυρίως πιο φιλική προς το περιβάλλον λύση έναντι μιας πτήσης σε κοντινό προορισμό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σχεδιαστική μελέτη δεν φέρει τα διακριτικά κάποιας μάρκας του ομίλου αλλά την ονομασία VW Group, εκπροσωπώντας προφανώς την άποψη συνολικά του ομίλου για το μέλλον των μετακινήσεων που προδιαγράφεται ηλεκτρικό και αυτόνομο.
Το φουτουριστικό πρωτότυπο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο γαλλικό concours d’ elegance, Chantilly Arts & Elegance στην ομώνυμη περιοχή στις 24 Σεπτεμβρίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις