Toyota: «Τέλος εποχής» στη Ρωσία, ανακοίνωσε την αποχώρησή της
Η Toyota Motor επικαλείται τις δυσκολίες στην προμήθεια βασικών υλικών και ανταλλακτικών στη χώρα λόγω του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Την αποχώρησή της από τη Ρωσία και τον τερματισμό της παραγωγικής της διαδικασίας στη χώρα ανακοίνωσε την Παρασκευή η Toyota Motor επικαλούμενη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην προμήθεια βασικών υλικών και ανταλλακτικών στη χώρα λόγω του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία.
Να σημειωθεί ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη αναστείλει τη λειτουργία του εργοστασίου της στην Αγία Πετρούπολη από 4 Μαρτίου, δηλαδή μόλις δέκα ημέρες μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στη γειτονική της χώρα.
Διαβάστε επίσης – Τι οδήγησε σε κατάρρευση τα εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία
Εξι μήνες αναμονής
«Μετά από έξι μήνες, δεν μπορέσαμε να ξαναρχίσουμε τις κανονικές μας δραστηριότητες και δεν βλέπουμε καμία ένδειξη ότι μπορούμε να επανεκκινήσουμε στο μέλλον», ανακοίνωσε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας.
Μια παρατεταμένη διακοπή θα έβλαπτε την ικανότητα της Toyota να υποστηρίζει τους υπαλλήλους της, χωρίς να της αφήνει άλλη επιλογή από το να τερματίσει την παραγωγή στη χώρα, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Οι αυξανόμενοι γεωπολιτικοί κίνδυνοι στην περιοχή πιστεύεται ότι συνέβαλαν επίσης στη λήψη αυτής της απόφασης.
Η Toyota συνέχισε να πληρώνει τους εργάτες του εργοστασίου της μετά την αναστολή της παραγωγής, αναθέτοντάς τους εργασίες συντήρησης και άλλες. Λεπτομέρειες που σχετίζονται με τη διαδικασία των απολύσεων και της τύχης των εργαζομένων στο εργοστάσιο της Αγίας Πετρούπολης θα ανακοινωθούν στο επόμενο διάστημα.
Το μεγαλύτερο μερίδιο
Η Toyota είχε στη Ρωσία το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Παρήγαγε 80.000 οχήματα και πούλησε 110.000 στη χώρα το 2021, ενώ έχει παρουσία στη χώρα από το 2007, με δημιουργία παραγωγικής μονάδας στην Αγία Πετρούπολη.
Η Nissan Motor, μια άλλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρέτεινε το πάγωμα της παραγωγής στο εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Δεκεμβρίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις