Mercedes-AMG E 53: Με plug-in υβριδική ισχύ
Μια από τις ισχυρότερες εκδόσεις της νέας E-Class δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών και μια ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε από τη νέα γενιά του μοντέλου η οποία αναμένεται το 2023
- Νέα σελίδα στις σχέσεις Τραμπ και Πούτιν – Θέλουν να χωρίσουν τον κόσμο σε σφαίρες επιρροής;
- Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ ο δολοφόνος της 36χρονης στο Ηράκλειο αλλά δεν τον κράτησαν
- Συνεχίζει τις συναντήσεις ο αλ Τζουλάνι - Ραντεβού με αντιπροσωπεία των Δρούζων του Λιβάνου
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
Φωτογραφίες Automedia
H γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει την έλευση της νέας γενιάς της E-Class για το 2023, με τη νέα, έκτη κατά σειρά ενσάρκωση ενός από τα σημαντικότερα διαχρονικά μοντέλα της Mercedes-Benz να επιστρέφει, εντάσσοντας στην γκάμα της εκδόσεις βενζίνης, diesel, υβριδικές σε mild και plug-in διαμορφώσεςι και φυσικά πανίσχυρες παραλλαγές με την υπογραφή του Affalterbach. Βέβαια, πλέον θα υπάρχει και το ηλεκτρικό alter ego της E-Class με τα διακριτικά EQE.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο φωτογραφικός φακός εντόπισε μια από τις εκδόσεις AMG και συγκεκριμένα την E 53 η οποία αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα της πρόσφατης C 63 υιοθετώντας plug-in υβριδική τεχνολογία.
Αν και προς το παρόν δεν έχει γίνει σαφής η ταυτότητα του plug-in υβριδικού συνόλου, με δεδομένο ότι οι V8 κινητήρες θα αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο των αυτοκινήτων όπως η AMG GT και «άνωθεν», δεν θα αποτελέσει έκπληξη, και η E 53 να συνδυάζει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μια σειρά από περίτεχνες τεχνολογίες που θα εστιάζουν στην παροχή υψηλότερων επιδόσεων.
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι η C 63 διαθέτει στο παλμαρέ της μεταξύ άλλων, ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και ενεργή αερανάρτηση, στοιχεία που αναμένεται να βρουν διέξοδο και στις ισχυρότερες εκδόσεις της E-Class με την φροντίδα του Affalterbach.
Σε ό,τι αφορά τις λήψεις του φωτογραφικού φακού είναι ήδη εμφανής η διαφορετική γρίλια και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που είναι συνυφασμένα με την AMG, μην αφήνοντας περιθώρια παρερμηνειών για την ταυτότητα του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου.
Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ακόμα μεγαλύτερη αφθονία σε επιλογές και δυνατότητες ρύθμισης σε συνάρτηση και με την τελευταία έκφραση του συστήματος MBUX το οποίο στην περίπτωση της E-Class και των διαφορετικών παραλλαγών της θα φιλοξενείται σε μια κεντρική οθόνη κάθετου προσανατολισμού, OLED 12,9 ιντσών σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων με τρισδιάστατη απεικόνιση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις