H Citroen επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με νέο λογότυπο
Η γαλλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου της λογοτύπου το οποίο θα σηματοδοτήσει τη νέα ηλεκτρική εποχή αλλά και θα σημάνει μια ακόμα πιο τολμηρή και επαναστατική προσέγγιση στα νέα προϊόντα Citroen
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ανοίγει η Citroen, παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο που θα σηματοδοτεί αλλά και θα καθορίζει εφεξής την ταυτότητά της στο πέρασμα στη νέα ηλεκτρική εποχή η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα είναι ακόμα πιο τολμηρή και επαναστατική.
Το νέο λογότυπο συνοδεύεται και ένα νέο μότο, το «Nothing Moves Us Like Citroen» το οποίο θα είναι ενδεικτικό της νέας εποχής της Citroen η οποία θα απηχεί τις ίδιες αξίες αλλά προφανώς δοσμένες με διαφορετικό, ακόμα πιο ριζοσπαστικό τρόπο.
Αναλυτικότερα, αν αναζητεί κάποιος την ερμηνεία των παραπάνω, ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Vincent Cobee, ο οποίος με αφορμή την παρουσίαση του νέου σήματος υπογράμμισε: «Καθώς “επιβιβαζόμαστε” σε μια εποχή που θα αποτελέσει ίσως το πιο ενδιαφέρον κεφάλαιο στην 103 ετών ιστορία μας, θεωρώ ότι ο χρόνος είναι σωστός προκειμένου η Citroen να υιοθετήσει μια νέα μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση».
«Η νέα μας ταυτότητα είναι ένα κομψό σύμβολο προόδου το οποίο αντικατοπτρίζει την ευρύτερη πολιτική μας να παρακινούμε την πελατεία μας να τολμούν με αυτοκίνητα που κοιτάζουν το μέλλον και αμφισβητούν τους παραδοσιακούς κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο από προϊοντικής όσο και από συναισθηματικής άποψης και να διασφαλίζουμε ότι η συνολική τους εμπειρία –και ιδίως η ηλεκτροκίνηση- είναι πιο προσιτή, άνετη και διασκεδαστική, όποιες και να είναι οι επιθυμίες και τα θέλω τους».
«Η κληρονομιά μας, να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τολμηρά και επαναστατικά αυτοκίνητα μας, μας δίνει την δύναμη και την ενέργεια να υιοθετήσουμε μια πιο διαφορετική, πιο συμπεριληπτική προσέγγιση για τις οικογενειακές μετακινήσεις του μέλλοντος, πιστεύοντας ότι οι πελάτες μας, προηγούμενοι, παρόντες και μελλοντικοί θα συμφωνήσουν ότι τίποτα μας “συν-κινεί” όπως η Citroen», κατέληξε ο ίδιος.
Στην πράξη το νέο λογότυπο θα εμφανιστεί σε ένα οικογενειακού προσανατολισμού πρωτότυπο μοντέλο το οποίο θα παρουσιαστεί έως τα τέλη του μήνα δίνοντας το προϊοντικό στίγμα όλων των παραπάνω. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι τo νέο logo θα αρχίσει να εμφανίζεται σε εκδόσεις και μοντέλα παραγωγής της γαλλικής φίρμας από το 2023.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίασή του αλλά και τις λοιπές προεκτάσεις που αφήνει να εννοηθούν το λογότυπο υιοθετεί μια πιο γεωμετρική απεικόνιση στα γνωστά chevrons τα οποία περικλείονται σε ένα οβάλ σχήμα, παραπέμποντας στο πρώτο σήμα της Citroen του 1919.
Το νέο logo αναμενόμενα θα αξιοποιηθεί και στις online υπηρεσίες της γαλλικής φίρμας και στην εφαρμογή My Citroen που θα αλλάξουν εξίσου εικόνα με βάση την νέα σχεδίαση, γραμματοσειρά αλλά και χρώματα.
Σε ό,τι αφορά τις νέες αποχρώσεις εκτός από τα γκρι, λευκά και μαύρα, η Citroen λανσάρει μαζί με το νέο λογότυπο και το μεταρετρο γαλάζιο χρώματα Monte Carlo το οποίο όπως τονίζει δεν θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στις αποτυπώσεις του λογοτύπου καθώς το συγκεκριμένο ιστορικό χρώμα θα επιστρέψει στην παλέτα της γαλλικής φίρμας. Το ίδιο θα ισχύσει για το νέο κόκκινο Infra Red το οποίο αναμένεται να «βάφει» τις ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες των νέων Citroen, εντός και εκτός.
Αν και τα παραπάνω ακούγονται ασαφή ως προς την ερμηνεία τους αρκεί να αναλογιστεί κανείς το πρώτο Citroen Cactus, ευελπιστώντας ότι ο νέος επαναπροσδιορισμός της προϊοντικής ταυτότητας της γαλλικής φίρμας θα αποπνέει την ίδια σχεδιαστική φρεσκάδα, επαναστατικότητα και εν τέλει επιτυχία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις