Οpel Astra GSe: Εξηλεκτρισμός επιδόσεων
Η Opel συστήνει την νέα ηλεκτρική εποχή των διακριτικών GSe με αφετηρία τις ισχυρότερες plug-in υβριδικές εκδόσεις του Opel Astra
- Η Αθηνά Λινού κάνει μήνυση στον Πολάκη – Καταθέτει δεκάδες κούτες με χιλιάδες έγγραφα στην εισαγγελία
- «Σκανδαλώδη» κατά τον Μπάιντεν τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ
- Τα ζώδια σήμερα: Αστρολογία ώρα μηδέν
- Διακόπηκε για δεύτερη φορά η δίκη των Σπαρτιατών - Δεν εμφανίστηκε ξανά ο Στίγκας
Πριν λίγες εβδομάδες η Opel ανακοίνωσε μια νέα εποχή και ταυτόχρονα μια νέα ερμηνεία των ιστορικών διακριτικών GSe τα οποία επιστρέφουν στο μέλλον της γερμανικής φίρμας, σηματοδοτώντας τις εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.
Την αρχή για τα νέα ηλεκτρικά διακριτικά GSe κάνει το Astra στην πεντάθυρη hatchback και στην πρακτικότερη Sports Tourer έκδοσή του.
Οι δύο εκδόσεις επωφελούνται από την ισχυρότερη παραλλαγή του plug-in υβριδικού συνόλου που συνδυάζει τον κινητήρα του 1,6 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 12,4 KWh σε διαμόρφωση με απόδοση 225 ίππων.
To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων ενώ από πλευράς επιδόσεων αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν δημοσιοποιεί τα αντίστοιχα μεγέθη, οι εκδόσεις GSe προδιαγράφονται ταχύτερες από τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των 180 ίππων μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερολέπτων και προσφέροντας μέγιστη ταχύτητα περί τα 240 χλμ./ώρα, τουλάχιστον για την hatchnack έκδοση.
Παράλληλα με τη γενναιόδωρη ισχύ η παρουσία του plug-in υβριδικού συνόλου συνεπάγεται και ιδιαίτερα ανταγωνιστικά περιβαλλοντικά μεγέθη τα οποία συνοψίζονται σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 25 γρ./χλμ. και σε κατανάλωση καυσίμου 1,1 λίτρου/100 χλμ.
Η ηλεκτρική αυτονομία των εκδόσεων αναμένεται να διαμορφωθεί μεταξύ 60-65 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας προδιαγράφεται ανάλογη των plug-in εκδόσεων των 180 ίππων απαιτώντας περίπου τρεισήμισι ώρες με τον standard φορτιστή των 3,6 kW ή μία ώρα και 55 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή των 7 kW.
Οι νέες εκδόσεις υιοθετούν επίσης βελτιώσεις σε σχεδιαστικό επίπεδο όσο και στο πλαίσιο, συνηγορώντας σε μια συνολικά πιο δυναμική εμπειρία.
Ειδικότερα, μια από τις βασικές διαφοροποιήσεις είναι η τροποποιημένη ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό και συνδυάζεται με το σύστημα Frequency Selective Damping που επιτρέπει αφενός τον καλύτερο έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες αλλά και περισσότερη άνεση.
Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο υπόσχεται περισσότερη αμεσότητα και ακρίβεια ενώ το παζλ συμπληρώνεται από ένα αιχμηρότερο bodykit που ενισχύει την ήδη δυναμική εμφάνιση του Astra, νέους τροχούς 18 ιντσών αλλά και σπορ καθίσματα με επενδύσεις Alcantara.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις