Το προσωπικό της Virgin Atlantic μπορεί να επιλέξει τη στολή που θα φοράει «ανεξαρτήτως φύλου»
Η αεροπορική εταιρεία αντικατοπτρίζει την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού με την πολιτική για τις στολές που σχεδιάζει η Vivienne Westwood.
Το πλήρωμα, οι πιλότοι και το προσωπικό εδάφους της Virgin Atlantic μπορούν πλέον να φορούν όποια από τις στολές της αισθάνονται πιο άνετα, ανεξάρτητα από το αρχικό ανδρικό ή γυναικείο σχέδιο της κόκκινης φούστας ή του μπορντό παντελονιού.
Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε μια πολιτική ταυτότητας φύλου που επιτρέπει στο προσωπικό της να επιλέξει ποια από τις στολές που σχεδίασε η Vivienne Westwood θα φοράει στη δουλειά του «ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα φύλου ή την έκφραση φύλου».
Η Virgin δήλωσε ότι η κίνηση αυτή έγινε για να αντικατοπτρίσει την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού και για να ενισχύσει την καμπάνια της ως φιλόξενη και χωρίς αποκλεισμούς, μετά τις πρόσφατες κινήσεις για χαλάρωση των κανόνων σχετικά με τα ορατά τατουάζ.
Η αεροπορική εταιρεία θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί προαιρετικές κονκάρδες αντωνυμιών για το πλήρωμα και τους επιβάτες, οι οποίοι μπορούν να τις ζητήσουν κατά το check-in για να διασφαλίσουν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις προτιμώμενες αντωνυμίες. Τα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων της θα επιτρέπουν επίσης στα άτομα των οποίων τα διαβατήρια έχουν ουδέτερους δείκτες φύλου – που είναι διαθέσιμοι στις ΗΠΑ, την Ινδία και το Πακιστάν – να ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας αυτούς τους κωδικούς φύλου και τον τίτλο «Mx» -ούτε Mr ούτε Miss.
Η Virgin θα ξεκινήσει επίσης υποχρεωτική εκπαίδευση για την ενσωμάτωση, καθώς και πρωτοβουλίες για ξενοδοχεία σε προορισμούς όπως η Καραϊβική, όπου ορισμένα άτομα έχουν αντιμετωπίσει περισσότερα εμπόδια.
Ο Juha Järvinen, εμπορικός διευθυντής της Virgin Atlantic, δήλωσε: «Είναι τόσο σημαντικό να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας να αγκαλιάσουν την ατομικότητά τους και να είναι ο πραγματικός τους εαυτός στη δουλειά. Για το λόγο αυτό θέλουμε να επιτρέψουμε στους ανθρώπους μας να φορούν τη στολή που τους ταιριάζει καλύτερα και τον τρόπο με τον οποίο ταυτίζονται και να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα προσφωνούνται με τις αντωνυμίες που επιθυμούν».
Η Virgin έφερε τη Michelle Visage, μία από τους κριτές του επιτυχημένου ριάλιτι Ru Paul’s Drag Race, για να προωθήσει την πολιτική της. Η Visage δήλωσε ότι η πρωτοβουλία ήταν σημαντική για την ίδια προσωπικά, λέγοντας: «Οι άνθρωποι αισθάνονται δυνατοί όταν φορούν αυτό που τους αντιπροσωπεύει καλύτερα, και αυτή η πολιτική για την ταυτότητα φύλου επιτρέπει στους ανθρώπους να αγκαλιάσουν αυτό που είναι».
*Mε στοιχεία από theguardian.com
- Φέτα: «Είναι πλέον αδικαιολόγητες οι τιμές» λένε οι παραγωγοί – Οι παράγοντες που τις καθορίζουν
- Αγρίνιο: Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Ελλάδα – Μ. Βρετανία: Στόχος η ρεβάνς για την Εθνική και… στο «βάθος» πρόκριση
- Ρουμανία: Στις κάλπες η χώρα για τον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών – Θα κόψει το νήμα ο ακροδεξιός;
- Κάνιε Γουέστ: Κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση
- Διαχωριστική γραμμή από τον ΣΥΡΙΖΑ το νέο κόμμα Κασσελάκη