Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Alpine A110 R: Σε νέα άκρα

Alpine A110 R: Σε νέα άκρα

H γαλλική φίρμα προσθέτει στην γκάμα του sportscar της μια νέα έκδοση η οποία χάρη σε μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων, εμπνευσμένων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τίθεται πλέον επικεφαλής της γκάμας

H Alpine γράφει μια ακόμα σελίδα στην ιστορία του sportscar της παρουσιάζοντας μια νέα ταχύτερη έκδοση η οποία με την συνδρομή στοχευμένων παρεμβάσεων, αν και χωρίς ισχυρότερο κινητήρα, αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση παραγωγής του μοντέλου αλλά και διαχρονικά στην ιστορία της γαλλικής φίρμας.

Επίκεντρο των αναβαθμίσεων αποτελεί ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο αλλά και η αντικατάσταση πολλών «συστατικών» από ανθρακονημάτινα μέρη τα οποία συντείνουν στην μείωση του βάρους κατά 34 κιλά.

Ειδικότερα, από ανθρακόνημα πλέον αποτελούνται το καπό το οποίο αποκτά νέες εισαγωγές αέρα, τα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα σπορ καθίσματα καθώς και οι νέου σχεδιασμού τροχοί των 18 ιντσών.

Φυσικά τα νέα ανθρακονημάτινα βοήθηματα έχουν σμιλευτεί προκειμένου να αυξάνουν την παραγωγή της κάθετης δύναμης αλλά και να μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση με παραπάνω από απτά αποτελέσματα στις επιδόσεις της A110 R η οποία διατηρεί τον turbo τετρακύλινδρο του 1,8 λίτρου στην εκδοχή των 300 ίππων και 340 Nm ροπής.

Τα αποτελέσματα των παραπάνω παρεμβάσεων μεταφράζονται σε μέγιστη ταχύτητα 285 χλμ./ώρα κάτι που καθιστά την R, ανώτερη από την S ως προς την συγκεκριμένη παράμετρο ενώ το ίδιο ισχύει και για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα η οποία απαιτεί 3,9 δευτερόλεπτα.

Με δεδομένο τον προσανατολισμό της έκδοσης, η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στις αναβαθμίσεις. Έτσι, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 1,0 εκατοστό χάρη στα νέα ελατήρια ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ακόμα πιο σφιχτού set-up το οποίο μειώνει τη διαδρομή της ανάρτησης για ακόμα ένα εκατοστό, για εκείνους που θα το επιλέξουν.

Τα αμορτισέρ είναι χειροκίνητα ρυθμιζόμενα επιτρέποντας στον οδηγό να ρυθμίσει το βαθμό απόσβεσης τους ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι πιο άκαμπτες κατά 10 και 25% στον μπροστινό και στον πίσω άξονα, αντίστοιχα, συμβάλλοντας σε περισσότερη αμεσότητα και μια αυξημένη δυναμική ικανότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Το παζλ των αναβαθμίσεων συμπληρώνει το αποτελεσματικότερα ψυχόμενο σύστημα πέδησης, μια βελτιωμένη εξάτμιση για καλύτερο «soundtrack» ενώ σε αυτό συμβάλλει και η αφαίρεση μέρους της ηχομόνωσης.

Στα ενδότερα κυριαρχούν τα bucket καθίσματα από ανθρακόνημα τα οποία συμπληρώνονται από ζώνες έξι σημείων στήριξης. Στο πλαίσιο της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα οι επενδύσεις αποτελούνται από μικροΐνες ενώ οι χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί από υφασμάτινες. Στις προσθήκες συγκαταλέγεται και  σύστημα τηλεμετρίας το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να παρακολουθεί τις επιδόσεις των μηχανικών και μη μερών αλλά και να καταγράφει χρόνους κατά την κίνηση σε πίστα.

Must in

Έδειξαν το βίντεο παρά την άρνηση του ΠΑΟΚ – Τι έγινε τελικά στο πάρκινγκ- Σε δύσκολη θέση ο Ραζβάν Λουτσέσκου

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Ραζβάν Λουτσέσκου φαίνεται στο βίντεο να…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο