Αudi TT RS Coupe iconic edition: Συλλεκτική αξία
H γερμανική φίρμα παρουσιάζει μια ειδική έκδοση για το Audi TT RS Coupe η οποία αναμένεται να αποτελέσει και μία από τις τελευταίες ευκαιρίες για την απόκτηση του εμβληματικού μοντέλου
Το ΤΤ αποτελεί ένα ξεχωριστό και πολύ ιδιαίτερο κεφάλαιο στην πρόσφατη ιστορία της Audi. Όπως είναι ήδη γνωστό η Audi δεν πρόκειται να το αντικαταστήσει με μια νέα γενιά όταν η τρέχουσα, φτάσει στο τέλος της διαδρομής το 2023.
Κάπως έτσι η Audi αποφάσισε να αποχαιρετίσει το εμβληματικό coupe της με μια νέα ειδική έκδοση με αφετηρία την ισχυρότερη RS εκδοχή του θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα και υιοθετεί μια σειρά ιδιαίτερων σχεδιαστικών και όχι μόνο στοιχείων.
Στο μπροστινό τμήμα της iconic edition όπως ονομάζεται, κυριαρχεί μια νέα γυαλιστερή γρίλια σε μαύρο χρώμα η οποία συνδυάζεται με το σήμα της Audi σε ματ απόχρωση. Στο ίδιο σκούρο μοτίβο υπακούν και οι τροχοί των 20 ιντσών. Ωστόσο οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν συντελεστεί σε επίπεδο αεροδυναμικής καθώς η περιορισμένη έκδοση του TT RS Coupe, επωφελείται από ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο.
Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο splitter μπροστά, τα νέα χαρακτηριστικά πτερύγια του προφυλακτήρα που συνδυάζονται με νέου σχεδιασμού εισαγωγές αέρα. Στο πίσω τμήμα δεσπόζει μια επιβλητική αεροδυναμική πτέρυγα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το αεροδυναμικό πακέτο έχει εξελιχθεί στην αεροσήραγγα, βελτιώνοντας τη δυναμική του μοντέλου.
H έκδοση εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον γνώριμο πεντακύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων με απόδοση 400 ίππων και 480 Nm ροπής, ενώ ανέπαφος παραμένει ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος προσδιορίζεται σε 3,7 δευτερόλεπτα. Αντιθέτως εξαιτίας του αεροδυναμικού πακέτου που αυξάνει την παραγωγή της κάθετης δύναμης, μεταξύ άλλων, η μέγιστη ταχύτητα έχει μειωθεί οριακά σε 280 χλμ./ώρα.
Αισθητικές βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στο εσωτερικό το οποίο επενδύεται με δέρματα Nappa και Alcantara καθώς και την ονομασία της έκδοσης στα προσκέφαλα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι κίτρινου χρώματος ραφές και λεπτομέρειες στα πατάκια, την κεντρική κονσόά και το τιμόνι ενώ με δεδομένο τον περιορισμένο χαρακτήρα της έκδοσης, κάθε αυτοκίνητο θα διαθέτει πλακέτα στην κεντρική κονσόλα με τον αύξοντα αριθμό του.
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft
- Αμαλιάδα: Όταν η Ειρήνη Μουρτζούκου μιλούσε ως Πόπη – Ντοκουμέντο του «Τούνελ»
- Αμαλιάδα: «Μελάνιασε και τέζα…» – Τι έλεγε η Ειρήνη λίγο μετά τον θάνατο του μικρού Παναγιωτάκη