Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Renault 4: Η επιστροφή

Renault 4: Η επιστροφή

Πιστή στην υπόσχεσή της, η γαλλική φίρμα προετοιμάζει την επιστροφή του Renault 4 ως ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου crossover το οποίο θα δώσει τις πρώτες συστάσεις από την προσεχή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας

Μετά το Renault 5 το οποίο έχει ήδη μπει σε τροχιά παραγωγής ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, η γαλλική φίρμα ετοιμάζει την επόμενη μεταρετρό έμπνευσης επιστροφή της γκάμας της η οποία θα πάρει την μορφή ενός compact ηλεκτροκίνητου crossover το οποίο θα αντλήσει σχεδιαστικές επιρροές από το ομώνυμο και ιδιαίτερα επιτυχές μοντέλο του παρελθόντος της γαλλικής φίρμας.

Υπενθυμίζεται ότι το αρχέτυπο 4L πρωτοκατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ως αντίπαλο δέος στο Citroen 2CV, συνεχίζοντας την πορεία του έως τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και καταγράφοντας πάνω από οκτώ εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.

Πλέον η αντίστροφη μέτρηση για την ηλεκτρική αναβίωση του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει με τη Renault να ετοιμάζει την πρεμιέρα ενός πρωτότυπου το οποίο θα παρουσιαστεί στην 89η διεθνή έκθεση του Παρισιού στις 17 Οκτωβρίου, δίνοντας μια πρώτη γεύση από την επάνοδο του μοντέλου.

Αν και δεν αποτελεί «μυστικό», με δεδομένο ότι έχουν υπάρξει διαρροές κατά το πρόσφατο παρελθόν, το Renault 4 θα υιοθετήσει την μορφή ενός compact crossover το οποίο θα εστιάσει στην χρηστικότητα, την προσιτότητα αλλά και σε μια πιο περιπετειώδη εμφάνιση σε σχέση με το εξίσου ηλεκτροκίνητο Renault 5.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η αύξηση των διαστάσεών του σε σχέση με το αρχέτυπο το οποίο είχε μήκος μόλις 3,66 μέτρων. Αυτό που πάντως θα υπάρχει για να υπενθυμίζει την αύρα του Quatrelle θα είναι μια σειρά αντίστοιχων αισθητικών στοιχείων αν και στην περίπτωση του concept που θα παρουσιαστεί στο Παρίσι θα πρέπει να περιμένουμε μια πιο περιπετειώδη προσέγγιση.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το νέο Renault 4 θα δανειστεί τα χαρακτηριστικά του από το επικείμενο Renault 5 έχοντας ως αφετηρία την ίδια πλατφόρμα (CMF-BEV). Αν και οι σχετικές πληροφορίες δεν έχουν δοθεί στη  δημοσιότητα η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να φιλοξενεί μπαταρίες που θα προσφέρουν αυτονομία 400 χλμ. και θα αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων υπό το σκεπτικό της διατήρησης του κόστους σε χαμηλά επίπεδα.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο