Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi R8 V10 GT RWD: Το τελευταίο ξέσπασμα

Audi R8 V10 GT RWD: Το τελευταίο ξέσπασμα

To R8 και ο ατμοσφαιρικός V10 με τον οποίο εξοπλίζεται φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος της κοινής διαδρομής τους και η γερμανική φίρμα δημιουργεί μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική περιορισμένη έκδοση εν είδει ιδανικού αποχαιρετισμού

Το αυτοκίνητο που πριν μια δεκαετία πρωτοσυστήθηκε ως το  supercar δια χειρός Audi κινείται προς μια νέα εποχή η οποία δεδομένα δεν θα περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων. Με αυτό δεδομένο η γερμανική φίρμα αποφάσισε να δημιουργήσει εν είδει αποχαιρετισμού μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του R8 RWD η οποία υιοθετεί και κάποια στοιχεία που παραπέμπουν στο αρχέτυπο R8 του 2010.

Σε ό,τι αφορά τα «διαδικαστικά», το R8 V10 GT RWD όπως ονομάζεται θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 αντίτυπα τα οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα διατεθούν προς 225.000 ευρώ (τιμή Γερμανίας).

Για το παραπάνω διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα οι αγοραστές του θα παραλάβουν περισσότερη ισχύ χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα, βελτιωμένη αεροδυναμική και πλαίσιο καθώς και ένα συνολικά ελαφρύτερο σύνολο που να ευνοεί ακόμα περισσότερο την κίνηση σε πίστα.

Αναλυτικότερα, η ισχύς του V10 κινητήρα έχει αυξηθεί σε 620 ίππους και 565 Nm ροπής ενώ συνδυάζεται και με ένα βελτιωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με διαφορετική κλιμάκωση. Ως αποτέλεσμα η νέα έκδοση του R8 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ./ώρα.

Εκτός από την επιπλέον ισχύ, η έκδοση είναι και κατά 20 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος το οποίο έχει αξιοποιηθεί σε πολλά μέρη, συμπεριλαμβανομένης της ανάρτησης. Τα δισκόφρενα πλέον αντικαθίστανται από carbon κεραμικά ενώ στις προαιρετικές επιλογές περιλαμβάνεται και η δυνατότητα επιλογής για ρυθμιζόμενα ελατήρια. Τους τροχούς των 20 ιντσών ντύνουν ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.

H νέα έκδοση του R8 διαθέτει επίσης και ένα σοφιστικέ σύστημα κατανομής ροπής Torque Rear το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιήσει, μέσω επτά διαφορετικών ρυθμίσεων, το βαθμό ολίσθησης του πίσω άξονα. Το Torque Rear αξιολογεί τα δεδομένα από την ταχύτητα, την κατεύθυνση των τροχών και την χρήση του πεντάλ γκαζιού, ρυθμίζοντας αναλόγως τα συστήματα δυναμικής ευστάθειας.

Επιπλέον, το νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο προσθέτει στην εξίσωση νέο splitter, πλευρικά πτερύγια στις εισαγωγές αέρα, ανασχεδιασμένο διαχύτη και πίσω πτέρυγα από ανθρακόνημα, υπόσχεται την αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης.

Αναμενόμενα η πολεμική ατμόσφαιρα εξακολουθεί και στο εσωτερικό με κυρίαρχα τα bucket καθίσματα και τις άφθονες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και τα στοιχεία σε κόκκινη απόχρωση.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο