Audi R8 V10 GT RWD: Το τελευταίο ξέσπασμα
To R8 και ο ατμοσφαιρικός V10 με τον οποίο εξοπλίζεται φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος της κοινής διαδρομής τους και η γερμανική φίρμα δημιουργεί μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική περιορισμένη έκδοση εν είδει ιδανικού αποχαιρετισμού
Το αυτοκίνητο που πριν μια δεκαετία πρωτοσυστήθηκε ως το supercar δια χειρός Audi κινείται προς μια νέα εποχή η οποία δεδομένα δεν θα περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων. Με αυτό δεδομένο η γερμανική φίρμα αποφάσισε να δημιουργήσει εν είδει αποχαιρετισμού μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του R8 RWD η οποία υιοθετεί και κάποια στοιχεία που παραπέμπουν στο αρχέτυπο R8 του 2010.
Σε ό,τι αφορά τα «διαδικαστικά», το R8 V10 GT RWD όπως ονομάζεται θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 αντίτυπα τα οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα διατεθούν προς 225.000 ευρώ (τιμή Γερμανίας).
Για το παραπάνω διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα οι αγοραστές του θα παραλάβουν περισσότερη ισχύ χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα, βελτιωμένη αεροδυναμική και πλαίσιο καθώς και ένα συνολικά ελαφρύτερο σύνολο που να ευνοεί ακόμα περισσότερο την κίνηση σε πίστα.
Αναλυτικότερα, η ισχύς του V10 κινητήρα έχει αυξηθεί σε 620 ίππους και 565 Nm ροπής ενώ συνδυάζεται και με ένα βελτιωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με διαφορετική κλιμάκωση. Ως αποτέλεσμα η νέα έκδοση του R8 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ./ώρα.
Εκτός από την επιπλέον ισχύ, η έκδοση είναι και κατά 20 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος το οποίο έχει αξιοποιηθεί σε πολλά μέρη, συμπεριλαμβανομένης της ανάρτησης. Τα δισκόφρενα πλέον αντικαθίστανται από carbon κεραμικά ενώ στις προαιρετικές επιλογές περιλαμβάνεται και η δυνατότητα επιλογής για ρυθμιζόμενα ελατήρια. Τους τροχούς των 20 ιντσών ντύνουν ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
H νέα έκδοση του R8 διαθέτει επίσης και ένα σοφιστικέ σύστημα κατανομής ροπής Torque Rear το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιήσει, μέσω επτά διαφορετικών ρυθμίσεων, το βαθμό ολίσθησης του πίσω άξονα. Το Torque Rear αξιολογεί τα δεδομένα από την ταχύτητα, την κατεύθυνση των τροχών και την χρήση του πεντάλ γκαζιού, ρυθμίζοντας αναλόγως τα συστήματα δυναμικής ευστάθειας.
Επιπλέον, το νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο προσθέτει στην εξίσωση νέο splitter, πλευρικά πτερύγια στις εισαγωγές αέρα, ανασχεδιασμένο διαχύτη και πίσω πτέρυγα από ανθρακόνημα, υπόσχεται την αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης.
Αναμενόμενα η πολεμική ατμόσφαιρα εξακολουθεί και στο εσωτερικό με κυρίαρχα τα bucket καθίσματα και τις άφθονες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και τα στοιχεία σε κόκκινη απόχρωση.
- Το Ουκρανικό «περιμένοντας τον Τραμπ»
- Ρωμανός: Το ΠΑΣΟΚ είναι χειρότερο και από πράσινο ΣΥΡΙΖΑ
- Κερδίζει έδαφος η ακροδεξιά ατζέντα για το Μεταναστευτικό – Τρομάζει η «νέα κανονικότητα» που υπόσχεται
- Επιχείρηση Τάλως: Δικογραφίες σε βάρος 5 ατόμων για πορνογραφία ανηλίκων και κακοποίηση ακόμη και νηπίων
- Παναθηναϊκός: Με Γερεμέγεφ η ενδεκάδα κόντρα στον Παναιτωλικό
- Εθισμός στη νίκη, φόβος στις αράχνες: Ο Μαξ Φερστάπεν δεν λέει να σταματήσει