Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Tesla: Η ηλεκτρική νταλίκα παίρνει μπρος με δύο χρόνια καθυστέρηση

Tesla: Η ηλεκτρική νταλίκα παίρνει μπρος με δύο χρόνια καθυστέρηση

Πρώτος πελάτης η Pepsi, η οποία θα χρησιμοποιεί τους τράκτορες Semi για τη διανομή των προϊόντων της.

Η Tesla αρχίζει επιτέλους την παραγωγή φορτηγών Semi και θα παραδώσει στην Pepsi τα πρώτα από συνολικά 100 οχήματα την 1η Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε ο Έλον Μασκ μέσω Twitter.

Όταν ο Μασκ αποκάλυπτε τον φουτουριστικό ηλεκτροκίνητο τράκτορα το 2017, διαβεβαίωνε πως η παραγωγή θα άρχιζε το 2019.

Διαβάστε επίσης: Tesla – Καταργούνται οι αισθητήρες υπερήχων, χάνεται η λειτουργία αυτόματης στάθμευσης

Όμως το χρονοδιάγραμμα άλλαξε επανειλημμένα, εν μέρει λόγω έλλειψης πρώτων υλών και εξαρτημάτων. Ο Μασκ είχε προειδοποιήσει νωρίτερα φέτος πως η παραγωγή επρόκειτο να καθυστερήσει περαιτέρω ως το 2023. Ωστόσο τον Αύγουστο αναθεώρησε για τα τέλη της φετινής χρονιάς.

Σε διαφορετικό tweet, ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος επέμεινε πως η νταλίκα της Tesla θα καλύπτει 805 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, λίγο περισσότερο από την απόσταση Αθήνας-Σόφιας.

Ωστόσο αεν είναι ακόμη ξεκάθαρο πόσα τέτοια οχήματα σχεδιάζει να διαθέσει η Tesla στην αμερικανική αγορά.

Το επαγγελματικό όχημα θα έχει κόστος 180.000 δολαρίων, ωστόσο οι αγοραστές θα δικαιούνται φοροαπαλλαγή 40.000 δολαρίων χάρη σε πρόγραμμα επιδότησης της ηλεκτροκίνησης που έχει εγκριθεί από τη Γερουσία.

Η Pepsi είχε προπαραγγείλει 100 Semi όταν παρουσιάστηκε το πρωτότυπο, προκειμένου να μειώσει τα κόστη και τις εκπομπές καυσαερίων του στόλου των οχημάτων της.

Σε περυσινή συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό CNBC, ο επικεφαλής της βιομηχανίας αναψυκτικών και σνακ, Ραμόν Λαγκουάρτα, είχε πει πως οι μεταφορές αντιστοιχούν στο 10% των εκπομπών άνθρακα του ομίλου.

Η Pepsi σκοπεύει να χρησιμοποιεί τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών για να διανέμει τα προϊόντα της από τα εργοστάσια στα κέντρα διανομής και σε πελάτες λιανικής.

Του χρόνου, έχει δηλώσει ο Μασκ, η Tesla θα ξεκινήσει την παραγωγή του ημιφορτητού Cybertruck.

Must in

Το τρένο της Νότιγχαμ Φόρεστ και η αγγλική υπόκλιση «If Marinakis wants, Marinakis gets» (pics)

Η Νότιγχαμ Φόρεστ σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, σοκάρει την Premier League και οι Αγγλοι κλίνουν το γόνυ στους χειρισμούς και τις σκληρές αποφάσεις που πήρε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Η αποθέωση και όσα άλλαξαν από το μίζερο 2017, έως την απογείωση του 2024.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο