BMW M2: Παράδοση –άνευ όρων
Με κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 460 ίππων και τη δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων η Μ2 τιμά τις παραδόσεις, αποτελώντας τον ιδανικό επίλογο για τα αυτοκίνητα του τμήματος Μ με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ταυτόχρονα την επιτομή του δώρου γενεθλίων που ο βαυαρικός οίκος θα μπορούσε να κάνει στον εαυτό του για τα 50 του χρόνια
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Μπορεί η βαυαρική φίρμα να παρουσίασε πριν λίγο καιρό την θηριώδη και plug-in υβριδική ΧΜ, κλείνοντας το μάτι στο ηλεκτρικό μέλλον, ωστόσο όπως αποδεικνύει έμπρακτα η νέα Μ2 δεν αμελεί τις παραδόσεις και τις αξίες οι οποίες «έχτισαν» το τμήμα Μ, εμμένοντας στην καθαρή οδηγική ευχαρίστηση –άνευ όρων.
Σε πλήρη αντίθεση με την ανάλογου μεγέθους Σειρά 1, η Μ2 όπως και η Σειρά 2 είναι πισωκίνητη, κρύβοντας στην αθέατη πλευρά της την πλατφόρμα CLAR και στην «ορατή» μια αύξηση διαστάσεων προς πάσα κατεύθυνση σε σχέση με την προηγούμενη ενσάρκωσή της, καθώς έχει κατά 11,0 εκ. μεγαλύτερο μήκος και κατά 1,6 εκ. μεγαλύτερο πλάτος, αποκτώντας ένα πιο στοχοπροσηλωμένο παρουσιαστικό το οποίο ενισχύεται και από το χαμηλότερο κατά 1,1 εκ. ύψος της.
Σε σχέση με την «απλή» Σειρά 2 Coupe, η M2 διαθέτει επίσης μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία αυξάνονται κατά 4,9 εκατοστά μπροστά και κατά 1,8 εκατοστό πίσω, διογκώνοντας αναλόγως και τους θόλους. Στα οπτικά γνωρίσματα της Μ2 συγκαταλέγονται επίσης η ακόμα πιο φαρδιά γρίλια και η πληθώρα από ανασχεδιασμένες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα.
Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι η επιλογή των σχεδιαστών της της BMW να δώσουν μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα σε ένα μέρος του μπροστινού splitter δημιουργώντας την οπτική ψευδαίσθηση ενός κενού, έτοιμου να καταπιεί την άσφαλτο, στο κέντρο της όψης της Μ2.
Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που φιλοξενείται σε ένα σαφώς πιο επιθετικά σχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη. Την ίδια λογική ακολουθεί και το σμίλεμα του προφυλακτήρα ενώ τη διαφορετική εικόνα συμπληρώνει ένα μικρό spoiler το οποίο παρεπιδημεί στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.
Επίκεντρο της Μ2 αποτελεί παραδοσιακά ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει και την Μ3 αν και στην προκειμένη περίπτωση υιοθετείται μια μικρότερη ισχύος εκδοχή του με απόδοση 460 ίππων και 550 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 4,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.
Ακόμα σημαντικότερο όμως από τις παραπάνω απόλυτες τιμές, είναι η δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων αντί του αυτόματου των οκτώ σχέσεων, στοιχείο που αν και προσθέτει κάποια δέκατα του δευτερολέπτου στον παραπάνω χρόνο για το sprint των «0-100», κλέβει ομολογουμένως την παράσταση ειδικά για εκείνους που αρέσκονται στις παραδόσεις.
Επίσης με την επιλογή του προαιρετικού M Driver Package, η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται σε 285 χλμ./ώρα ενώ δεν πρέπει να αμελεί κανείς και την υπόσχεση της BMW για ακόμα ισχυρότερες και πιο λιτές εκδόσεις CS και CSL οι οποίες θα ανεβάσουν ακόμα περισσότερο το θερμόμετρο.
Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο η Μ2 υπόσχεται ακόμα περισσότερη ακαμψία χάρη σε σχετικές ενισχύσεις ενώ φέρει στο βασικό της εξοπλισμό το ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Μ, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και παραμετροποιήσιμο traction control βάσει 10 διαφορετικών επιλογών. Την πληρότητα των ρυθμίσεων συμπληρώνουν τα πολλαπλά προγράμματα οδήγησης στα οποία συγκαταλέγεται και το πρόγραμμα Track το οποίο απενεργοποιεί ή μετριάζει, ανάλογα την περίπτωση την παρέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης.
Να σημειωθεί ότι η κατανομή βάρους της Μ2 ακολουθεί τον απόλυτο κανόνα του τμήματος Μ, διαμορφούμενη σε 50/50 ενώ, στο ίδιο ακριβώς μοτίβο το πανίσχυρο βαυαρικό coupe φορά ελαφρού κράματος τροχούς 19 ιντσών στον μπροστινό άξονα και 20 ιντσών στο πίσω.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα bucket λογικής καθίσματα Μ τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα ηλεκτρικής ρύθμισης αλλά και λειτουργία θέρμανσης ενώ στο ταμπλό βρίσκεται η γνώριμη διάταξη των δύο οθονών 12,9 ιντσών και 14,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα. Στον βασικό εξοπλισμό της Μ2 ανήκουν επίσης ηχοσύστημα Harman Kardon, οροφή από ανθρακόνημα και αυτόματα ρυθμιζόμενα φωτιστικά σώματα LED.
Στις προαιρετικές επιλογές εκτός από το πακέτο M Driver συγκαταλέγονται αγωνιστικών προδιαγραφών ελαστικά, καθίσματα από ανθρακόνημα τα οποία αφαιρούν από το συνολικό βάρος 10 κιλά και φυσικά πολλαπλές επιλογές για το φινίρισμα του εσωτερικού στις οποίες συγκαταλέγονται αλουμίνιο αλλά και ανθρακόνημα.
Η εμπορική πορεία της Μ2 στην Ευρώπη ξεκινά άμεσα δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους φυσικά το επιθυμούν να αποκτήσουν το τελευταίο νέο μοντέλο του τμήματος Μ με αμιγή κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις