Alpine Alpenglow: Όψεις μέλλοντος
H Alpine αποκαλύπτει το όραμα της για το μέλλον με την μορφή ενός επιβλητικού πρωτοτύπου με εξωπραγματική σχεδίαση, αγωνιστικές προδιαγραφές που κλείνουν ταυτόχρονα το μάτι σε παρελθόν και μέλλον και ένα υβριδικό σύνολο με καύσιμο το υδρογόνο
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η γαλλική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή της να εξηλεκτρίσει πλήρως την γκάμα της από το 2025, έχοντας προαναγγείλει, ένα ηλεκτροκίνητο SUV με την ονομασία GTX-Over, την έκδοση επιδόσεων του Renault 5 καθώς και ένα ηλεκτρικό sportscar το οποίο συνεξελίσσει με την Lotus.
To Alpenglow, το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάζει η Renault, δεν αποτελεί ωστόσο προπομπό για τίποτα από τα παραπάνω αλλά και ταυτόχρονα ενσωματώνει στοιχεία που θα επηρεάσουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας συστήνοντας ένα νέο σχεδιαστικό κώδικα που συνδυάζει παρελθόν και μέλλον.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της Alpine το Alpenglow «αποτελεί το εφαλτήριο για όλα όσα θα προκύψουν στο μέλλον, στην γκάμα της γαλλικής φίρμα σε σχεδιαστικό και τεχνολογικό επίπεδο». Παρά την υπερβατική σχεδίαση η οποία αν και έχει σμιλευτεί με το βλέμμα στο μέλλον, το Alpenglow φέρει επιρροές και από το αγωνιστικό παρελθόν της γαλλικής φίρμας υιοθετώντας στοιχεία από την A 220 του 1968.
Eπίσης παρά την υπερβολή που διέπει τις επιφάνειές του πρωτότυπου μοντέλου που θυμίζει αγωνιστικό πρωτότυπο με προορισμό το Le Mans, ορισμένα στοιχεία, όπως τα περίπλοκα μοτίβα των φωτιστικών σωμάτων, αναμένεται να βρουν διέξοδο στα μοντέλα παραγωγής της γαλλικής φίρμας.
Όπως είναι προφανές, το Alpenglow το οποίο έχει μήκος 5,0 μέτρα πλάτος 2,0 μέτρα και ύψος μόλις 1,0 μέτρο, διαθέτει μόνο ένα κάθισμα ωστόσο το κυριότερο χαρακτηριστικό του είναι ότι στην αθέατη πλευρά του φιλοξενείται ένα υβριδικό σύνολο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το οποίο τροφοδοτείται από υδρογόνο το οποίο αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές υπό πίεση 700 bar που τοποθετούνται δεξιά και αριστερά από το κάθισμα του οδηγού.
Σύμφωνα με την Alpine πρόκειται για ένα «φιλικό προς το περιβάλλον σύνολο και ταυτόχρονα ως η επιτομή της οδηγικής ευχαρίστησης χάρη στην καινοτομία της τεχνολογίας του». Η Alpine αιτιολογεί την επιλογή της σημειώνοντας ότι το μέλλον δεν χρειάζεται να περιορίζεται στην ηλεκτροκίνηση.
Προς το παρόν η Alpine δεν δίνει περαιτέρω στοιχεία για τη διαμόρφωση ή τα μεγέθη του συνόλου χωρίς να αποκλείεται να το πράξει κατά την επίσημη πρεμιέρα του στη διεθνή γαλλική έκθεση, δίνοντας μια γεύση των στόχων της για το μέλλον των εναλλακτικών επιδόσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις