Maserati Ghibli & Levante FTributo: Αγώνες γένους θηλυκού
Η Maserati τιμά την πρώτη γυναίκα που συμμετείχε σε GP της F1 με δύο ειδικές εκδόσεις των Ghibli και Levante
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H Maserati μπορεί να αποκάλυψε προσφάτως με την μορφή της GranTurismo Folgore την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρότασή της αποκτώντας νέα ώθηση, ωστόσο δεν ξεχνά τις ρίζες της όσο και την συνήθη γκάμα της, παρουσιάζοντας δύο νέες εκδόσεις των Ghibli και Levante προς τιμή της πρώτης γυναίκας οδηγού που συμμετείχε σε GP της Formula 1 το 1958, Maria Teresa de Filippis.
Οι δύο εκδόσεις θα διατεθούν σε περιορισμένο αριθμό, φέρουν τα διακριτικά FTributo και υιοθετούν ιδιαίτερους χρωματισμούς οι οποίοι συνδέονται με έναν υπερβατικό τρόπο με την ιταλίδα οδηγό. Αναλυτικότερα, οι Levante και Ghibli θα είναι διαθέσιμες στις αποχρώσεις Grigio Lamiera και Arancio Devil, με τη δεύτερη χρώματος πορτοκαλί απόχρωση να εμπνέεται από το προσωνύμιο ιταλίδας οδηγού που ήταν γνωστή ως « The she-devil».
Την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 21 ιντσών με μοτίβο Titano για την Ghibli και Anteo για το ιταλικό SUV αλλά και αναλόγως την επιλογή για το χρώμα του αμαξώματος με διαφορετικό φινίρισμα.
Ανάλογη χρωματική επιμέλεια επιδεικνύει και το εσωτερικό που είναι διαθέσιμο είτε με μαύρα δερμάτινα καθίσματα και επενδύσεις που συνδυάζονται με πορτικαλί και μπλε ραφές είτε με πορτοκαλί δέρμα το οποίο οι σχεδιαστές της Maserati ταίριαξαν με λεπτομέρειες από ανθρακόνημα στην κεντρική κονσόλα και στο εσωτερικό των θυρών. Το παζλ συμπληρώνουν τα λογότυπα FTributo στα προσκέφαλα των καθισμάτων αλλά και τα εξίσου ιδιάζοντα χρωματικά logo των συμβόλων της Maserati στο αμάξωμα.
Αυτό που δεν αποκαλύπτει η ιταλική φίρμα είναι το κατά πόσο θα υπάρξει κάποιος περιορισμός ως προς την επιλογή κινητήρα, αν και το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι τόσο η Ghibli όσο και η Levante FTributo θα είναι διαθέσιμες με τους τετρακύλινδρους των 2,0 λίτρων και τον V6 3,0 λίτρων, ισχύος 350 ίππων ή 450 ίππων καθώς η σχεδίαση του bodykit δεν παραπέμπει στις λεπτομέρειες που συνοδεύουν συνήθως τις εκδόσεις Trofeo με V8 κινητήρα.
Σε ό,τι αφορά το τιμώμενο πρόσωπο, όπως εύκολα υποθέτει κανείς, η De Filippis συμμετείχε στην Formula 1 με μονοθέσιο της Maserati και αφού πρώτα είχε κατακτήσει την ένατη θέση στη γενική κατάταξη και την 4η στην κατηγορία των 2,0 λίτρων στο Targa Florio του 1955 με μια Maserati Α6GCS.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις