Porsche 911 GT3 RS: Ένα παρ΄ολίγον ρεκόρ
Αν και η νέα 911 GT3 RS δεν κατάφερε να καταρρίψει το ρεκόρ ενός πρότερου εαυτού της στο Nurburgring, η επίδοση των 6:49,328 την κατατάσσει ανάμεσα στα πέντε ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση»
- «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη»
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
Όπως κάθε νέα ενσάρκωση της ισχυρότερης 911, έτσι και η νέα 911 GT3 RS δοκίμασε τις δυνάμεις στην διαδρομή των 20,8 χλμ. της Πράσινης Κόλασης επιδιώκοντας ένα ρεκόρ και ταυτόχρονα μια επιβεβαίωση των δυνατοτήτων της.
Αν και το πρώτο δεν ήρθε μιας κατά ειρωνικό τρόπο η 911 GT2 RS με αγωνιστικά εξαρτήματα Manthey Racing που τον Ιούνιο του 2021 σημείωσε χρόνο έξι λεπτών και 43 δευτερολέπτων στo Ring, διατήρησε τα σκήπτρα του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, ο χρόνος των 6 λεπτών και 49,328 δευτερολέπτων που έγραψε η 911 GT3 RS κάθε άλλο παρά θα πρέπει να θεωρηθεί κακή επίδοση με δεδομένο και ότι την κατατάσσει στα πέντε ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν έρθει αντιμέτωπα με την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τον παραπάνω άτυπο τίτλο η RS έκδοση είναι κατά δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερη από την «απλή» 911 GT3 η οποία «υπέστη» την δοκιμασία του Nurburgring τον Φεβρουάριο του 2021.
Ο παραπάνω χρόνος σημειώθηκε με την συμβολή του Jorg Bergmeister στο αριστερό κάθισμα αν και όπως εξήγησε ο επικεφαλής του τμήματος των Porsche GT, Andreas Preuninger οι συνθήκες του εγχειρήματος κάθε άλλο παρά ευνοϊκές υπήρξαν.
«Με δεδομένες τις συνθήκες, τους ισχυρούς αντίθετους ανέμους στην ευθεία Dottinger Hohe αλλά και τις χαμηλές θερμοκρασίες της ασφάλτου είμαστε ικανοποιημένοι με τον χρόνο που επιτύχαμε» σημείωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές της 911 GT3 RS, όπως ισχύει και για τις προηγούμενες εκδοχές της αποτελεί μια αγωνιστικών προδιαγραφών αλλά νόμιμη για το δημόσιο δίκτυο έκδοση της 911. Επίκεντρο αποτελεί ένα επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 4,0 λίτρων με απόδοση 520 ίππων και 465 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη, επιτρέποντας την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 296 χλμ./ώρα.
Ωστόσο η 911 Gt3 RS εκπροσωπεί πολύ περισσότερα από την ισχύ του κινητήρα της χάρη σε μια σειρά εκτεταμένων παρεμβάσεων οι οποίες με την συμβολή άφθονου ανθρακονήματος την καθιστούν ελαφρύτερη αλλά και πιο αεροδυναμική όπως μπορεί πολύ εύκολα να υποθέσει κανείς από την σχεδίαση των αεροδυναμικών βοηθημάτων.
Για του λόγου το ακριβές το αεροδυναμικό bodykit εξασφαλίζει την παραγωγή κάθετης δύναμης 409 κιλών σε ταχύτητες έως και 200 χλμ./ώρα, μέγεθος που αυξάνεται σε 860 κιλά όταν η ταχύτητα σκαρφαλώνει σε 285 χλμ./ ώρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις