Audi RS 3 performance edition: Λίγο ακόμα λίγο ψηλότερα
H γερμανική φίρμα παρουσιάζει μια ισχυρότερη, βελτιωμένη και περιορισμένη έκδοση του hot-hatch της η οποία υπόσχεται να ανεβάσει την θερμοκρασία στην κατηγορία
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
H γερμανική φίρμα εξακολουθεί την σουίτα ειδικών εκδόσεων με έμφαση στις επιδόσεις με το RS 3 να παίρνει σειρά με τα TT RS Coupe iconic edition, R8 Coupe V10 GT RWD και το RS 3 10 Yrs Edition, αποκτώντας μια ειδική περιορισμένη έκδοση με περισσότερη ισχύ και μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων.
Η RS 3 performance edition, όπως ονομάζεται, η έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 300 αντίτυπα, προσθέτοντας στα απτά βελτιωμένα χαρακτηριστικά της και αυτό της μελλοντικής συλλεκτικής αξίας καθώς ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων αναμένεται σταδιακά να εκλείψει εν όψει ηλεκτροκίνητης μετάβασης.
Προς το παρόν ο turbo κινητήρας της AudiSport εξακολουθεί να αποτελεί το επίκεντρο και του RS 3 performance edition σε μια βελτιωμένη εκδοχή που αυξάνει την ισχύ σε 407 ίππους και 500 Nm ροπής.
Όπως επισημαίνει η γερμανική φίρμα, η σημαντικότερη αλλαγή δεν είναι η αύξηση ισχύος αυτή καθ΄αυτή αλλά ο τρόπος απόδοσης της καθώς με τη συμβολή ενός αναβαθμισμένου συστήματος υπερτροφοδότησης, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη μεν ψηλότερα αλλά σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Ο χρόνος επιτάχυνσης για το sprint των «0-100» παραμένει αμετάβλητος στα 3,8 δευτερόλεπτα παρά την αυξημένη ισχύ ενώ αντιθέτως η μέγιστη ταχύτητα, αυξάνεται σε 295 χλμ./ώρα. Το παζλ των αλλαγών συμπληρώνει μια σειρά από εκτεταμένες βελτιώσεις στο σύστημα εξαγωγής προς όφελος ενός πιο ηχηρού και ταιριαστού στην περίσταση soundtrack.
Αναμενόμενα η έκδοση περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό την ανάρτηση RS Sport με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά και το σύστημα διαχείρισης ροπής RS Torque Splitter ενώ την αναβαθμισμένη εξοπλιστική εικόνα συμπληρώνουν semi slick ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.
Η εξωτερική εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στις βελτιώσεις με την performance edition να διαθέτει νέου σχεδιασμού τροχούς 19 ιντσών με ματ φινίρισμα, ενώ το παζλ ολοκληρώνεται από την παρουσία σκουρόχρωμων λεπτομερειών στο φινίρισμα και διακριτικά της έκδοσης.
Μια από τις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι το εσωτερικό γραφικό των φωτιστικών σωμάτων τα οποία αντί της συνήθους καρό σημαίας φέρουν τον αριθμό 300 όσες και οι μονάδες παραγωγής της έκδοσης. Κατ΄αναλογία τα φώτα καλωσορίσματος που βρίσκονται κάτω από του καθρέφτες προβάλουν στο έδαφος τα διακριτικά «RS Performance».
Αντιστοίχως το εσωτερικό ενσωματώνει ως standard bucket καθίσματα ενώ την ιδιαιτερότητα της έκδοσης εκ των έσω υπογραμμίζουν τα διακριτικά RS σε αφθονία συν τα γαλάζια διακοσμητικά στοιχεία.
Το RS 3 performance edition θα διατεθεί σε Sportback όσο και σε τετράθυρη έκδοση αμαξώματος, ξεκινώντας στη Γερμανία από τα 75.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις