Porsche 911 Carrera T: Τίτλος τιμής
To εμβληματικό sportscar αποκτά ακόμα μία έκδοση η οποία σηματοδοτείται από το γράμμα «Τ», είναι ελαφρύτερη και υιοθετεί μια σειρά χαρακτηριστικών που εστιάζουν στην οδηγική ευχαρίστηση
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
H 911 Carrera T επανέρχεται στην γκάμα του εμβληματικού sportscar αποτελώντας και για τη γενιά με την κωδική ονομασία 992 μια ελαφρύτερη, πιο στοχοπροσηλωμένη και οδηγοκεντρική έκδοση η οποία, σημειωτέον, περιλαμβάνει στις επιλογές της και τη δυνατότητα για μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων.
Επίκεντρο της νέας έκδοσης αποτελεί ο γνώριμος twin-turbo επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας ο οποίος αποδίδει 385 ίππους και 450 Nm ροπής, ωστόσο όπως και στην προηγούμενη έκδοση “T” η ουσία της έκδοσης βρίσκεται στο χαμηλότερο βάρος και στην αύξηση της εμπλοκής του οδηγού στη διαδικασία προς όφελος μιας πιο συμμετοχικής και διασκεδαστικής εμπειρίας.
Υπό αυτό το σκεπτικό 911 Carrera Τ εξοπλιζόμενη με το παραπάνω μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων έχει βάρος μόλις 1.470 κιλά, μέγεθος που καθιστά την συγκεκριμένη έκδοση την ελαφρύτερη της γκάμας που εφοδιάζεται με το συγκεκριμένο κινητήρα χάρη. Εκτός από το κιβώτιο, στην μείωση του βάρους καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν η αφαίρεση μέρους του ηχομονωτικού υλικού, η κατασκευή των γυάλινων επιφανειών από ελαφρύτερο γυαλί, η ελαφρύτερη μπαταρία και τέλος η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων.
Για την καλύτερη διαχείριση της ισχύος, το σύστημα μετάδοσης συμπληρώνεται από την παρουσία ενός μηχανικού διαφορικού στον πίσω άξονα καθώς και του συστήματος διαχείρισης της ροπής της Porsche.
Πλην του χαμηλού βάρους, η έκδοση επωφελείται από την σπορ ανάρτηση PASM σε μια διαμόρφωση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό ενώ στις προδιαγραφές της μπορεί να προστεθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο υπόσχεται μικρότερο κύκλο στροφής σε ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ./ώρα, αλλά κυρίως, ακόμα περισσότερη ευελιξία και δυναμική στις υψηλές ταχύτητες.
Αν και η έκδοση Carrera T δεν έχει να κάνει τόσο με τα μεγέθη των επιδόσεων αλλά με όσα υπόσχονται οι παραπάνω διαφοροποιήσεις σε επίπεδο αίσθησης, οι απόλυτες τιμές δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητες και συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 291 χλμ./ώρα.
Από τις μεταβολές δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση η εξωτερική εμφάνιση με τους γκρι καθρέφτες, τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα, τα διακριτικά T, το διαφορετικά σχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα και τους Titanium Grey τροχούς των 20 ή προαιρετικά των 21 ιντσών. Την εικόνα συμπληρώνει το σκούρο φινίρισμα στις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης η οποία εγγυάται ένα πιο γεμάτο ήχο.
Στο ίδιο ακριβώς μοτίβο το εσωτερικό υιοθετεί τα καθίσματα Sports Seats Plus τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με διαφορετικού χρώματος ζώνες, ένα τιμόνι GT και άφθονες λεπτομέρειες με γυαλιστερό μαύρο ή ματ φινίρισμα ενώ το παζλ συμπληρώνεται από πινελιές σε γκρι ή πράσινο στις επενδύσεις και στα πατάκια.
Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται ρυθμιζόμενα ηλεκτρικά σπορ καθίσματα ή bucket καθώς και επενδύσεις που αυξάνουν την ποσότητα δέρματος.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η 911 Carrera Τ θα διατεθεί από τις αρχές της επόμενης χρονιάς σε τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τα 123.845 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις