Ερυθρόλευκη «τρέλα» για Μονακό: Θέμα χρόνου το sold out στο ΣΕΦ – Πόσα εισιτήρια έχουν μείνει…
Το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο στο ματς με τη Μονακό, με τον κόσμο του Ολυμπιακού να είναι θέμα χρόνου να εξαντλήσει τα εισιτήρια μετά το τρομερό 4×4 στο ξεκίνημα της Euroleague
Ο Ολυμπιακός έχει πραγματοποιήσει εξαιρετικό ξεκίνημα στη φετινή σεζόν, παραμένει αήττητος σε Ελλάδα αλλά και Euroleague και έχει προκαλέσει… ντελίριο ενθουσιασμού στον κόσμο του.
Οι οπαδοί των Πειραιωτών που έχουν στηρίξει την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα εξαρχής με τα εισιτήρια διαρκείας (έχουν πωληθεί πάνω από 5.500), έχουν «τρελαθεί» με το απίθανο 4×4 στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση και είναι έτοιμοι να γεμίσουν το ΣΕΦ στο ματς με τη Μονακό.
Συγκεκριμένα, στην αναμέτρηση λοιπόν των «ερυθρολεύκων» κόντρα στη Μονακό, το ΣΕΦ θα είναι «καμίνι» και θα θυμίζει τα περσινά ματς των δυο ομάδων για τα play off της Euroleague, οπου ο Ολυμπιακός είχε περάσει τους Μονεγάσκους με 3-2 νίκες και είχε βρεθεί στο Final Four στο Βελιγράδι.
Η ζήτηση και η κινητικότητα στις τάξεις των φιλάθλων των Πειραιωτών για το ματς με την παρέα του Μάικ Τζέιμς είναι τεράστια και το sold out είναι θέμα χρόνου να ανακοινωθεί, μιας και έχουν μείνει 1.000 εισιτήρια διαθέσιμα!
Με δεδομένο ότι τα φετινά διαρκείας που έχουν πουληθεί είναι πολλά και πως ο κόσμος είναι απόλυτα ικανοποιημένος και ενθουσιασμένος με την ομάδα τότε αναμένεται τα περισσότερα εντός έδρας ματς να είναι sold out. Αξίζει να σημειωθεί πως λόγω του ότι το ματς με τη Ζαλγκίρις είναι κεκλεισμένων των θυρών αυτό θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι με την παρουσία των οπαδών στις κερκίδες.
- Ρομπότ ζωγράφισε πίνακα, τον πούλησε για ένα εκατ. ευρώ
- Πύρινη κόλαση η Καλιφόρνια – Στάχτη δεκάδες σπίτια κοντά στο Λος Άντζελες
- Δήμαρχος Ρόδου: Χωρίς την Αυτοδιοίκηση πρόσωπο με πρόσωπο με την κοινωνία, κράτος δεν στέκεται
- Ενδοοικογενειακή βία: Έναν εφιάλτη βίωνε μητέρα παιδιών ΑΜΕΑ στα χέρια του συζύγου της
- Αμστερνταμ: Επειγόντως στην Ολλανδία ο ισραηλινός ΥΠΕΞ – Αναχώρησε το πρώτο αεροπλάνο για την επιστροφή των οπαδών
- Gen Z: Έρευνα δείχνει ότι το 50% δεν θέλει το TikTok