Maserati GranCabrio: Open space
Μετά την αποκάλυψη της GranTurismo σειρά στα πεδία δοκιμών παίρνει η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου που θα αξιοποιήσει μια υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Φωτογραφίες: Automedia
Η ιταλική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι η προσφάτως αποκαλυφθείσα GranTurismo θα συμπεριλάβει στις επιλογές της και μια ανοιχτή έκδοση, όπως άλλωστε επιβάλλει η παράδοση του μοντέλου.
Η επίμαχη έκδοση η οποία βάσει των συνήθων πρακτικών των Ιταλών αναμένεται να υιοθετήσει την ονομασία GranCabrio, εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης και, κρίνοντας από το καμουφλάζ, δεν πρόκειται να αργήσει να αποκαλυφθεί πλήρως.
Όπως προκύπτει από τις λήψεις η GranCabrio θα μιμηθεί «μέχρι κεραίας» την σχεδίαση της ήδη γνωστής GranTurismo με εξαίρεση φυσικά την σταθερή μεταλλική οροφή η οποία θα αντικατασταθεί από μια υφασμάτινη, επιλογή η οποία προκρίθηκε από την Maserati για λόγους που έχουν να κάνουν με τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.
Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες του δοκιμαστικού πρωτότυπου, προδίδει ότι πίσω από το καμουφλάζ βρίσκεται η κορυφαία έκδοση Trofeo.
Tουλάχιστον αυτό προκύπτει από τις ελαφρώς μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα και τον πιο επιθετικά σχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Αυτό που δείχνει να λείπει είναι το μικρό spoiler που διαθέτει η Trofeo αν και μένει να αποδειχθεί αν πρόκειται για κάτι μόνιμο λόγω της διαφορετικής αεροδυναμικής που προκύπτει από την υφασμάτινη οροφή, ή για κάτι προσωρινό που αφορά το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο.
Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών προδιαγραφών, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η GranCabrio θα μιμηθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά της GranTurismo, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της δυο παραλλαγές του V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 496 και 558 ίππων.
Δεδομένα ωστόσο θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις στις επιδόσεις λόγω του αυξημένου βάρους που συνεπάγονται οι βελτιώσεις που αφορούν την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου της ανοιχτής έκδοσης.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Maserati θα επιδιώξει να εξελίξει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη Folgore έκδοση για την GranCabrio. Σε αυτό το σημείο χρήσιμο θα ήταν να σημειωθεί ότι η συμβατική έκδοση βενζίνης της GranTurismo έχει βάρος 1.795 κιλά ενώ η αμιγώς ηλεκτροκίνητη 2.260 κιλά.
Με δεδομένη την απουσία σταθερής μεταλλικής οροφής, η ενδεχόμενη ανοιχτή ηλεκτροκίνητη έκδοση προδιαγράφεται ακόμα βαρύτερη στοιχείο που θα αποτελέσει ιδιαίτερη πρόκληση, προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία σε ό,τι αφορά την δυναμική και την οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Πάντως αν όντως η ηλεκτροκίνητη ανοιχτή έκδοση συμβεί, θα είναι σίγουρα από τα πλέον ισχυρά cabrio της αγοράς.
Σε ό,τι αφορά την συμβατική GranCabrio με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει η ιταλική φίρμα, η επίσημη πρεμιέρα της αναμένεται στα μέσα του 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις