Skoda Enyaq RS iV: Τετραγωνίζοντας… τις ηλεκτρικές επιδοσεις
To αμιγώς ηλεκτροκίνητο Enyaq αποκτά μια ακόμα έκδοση επιδόσεων με αφετηρία την πιο παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος
- Βραζιλία: Οι αρχές ερευνούν το θάνατο τριών γυναικών που δηλητηριάστηκαν αφού έφαγαν χριστουγεννιάτικο γλυκό
- Το πουλόβερ του Λουίτζι Μαντζιόνε εξαντλήθηκε μία ημέρα μετά την εμφάνισή του στο δικαστήριο
- Μάθαμε για τη μυστική διαδικτυακή ζωή του γιου μας μόνο αφού πέθανε στα 25 του χρόνια
- Το Μεξικό «κάθεται» σε 500 εκατ. τόνους τεκίλας - Έρχεται ένα ταραχώδες 2025
Η Skoda συνεχίζει την προσθήκη επιλογών στην γκάμα του Enyaq πιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησε το Enyaq Coupe RS iV, εφαρμόζοντας την ίδια σπορ συνταγή και στην πιο τετραγωνισμένη και παραδοσιακή εκδοχή αμαξώματος του ηλεκτρικού SUV.
Όπως ακριβώς και στην περίπτωση του Skoda Enyaq Coupe RS iV που μας συστήθηκε στις αρχές της χρονιάς, έτσι και η αντίστοιχη έκδοση του SUV Enyaq εφοσιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αναλαμβάνουν από έναν άξονα το καθένα, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 299 ίππων 460 Nm ροπής και φυσικά τετρακίνηση.
Ως αποτέλεσμα το Enyaw RS iV ολοκληρώνει τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα ε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 180 χλμ./ώρα.
Το σύνολο συμπληρώνει η μπαταρία των 82 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ. λόγω της λιγότερο αεροδυναμικής σιλουέτας της συγκεκριμένης έκδοσης σε σχέση με την Coupe RS η οποία προσφέρει αυτονομία 545 χλμ. Ανεξαρτήτως αυτονομίας η μπαταρία συνδυάζεται με κύκλωμα ταχείας φόρτισης το οποίο επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC με τάση έως 135 kW, σε χρόνο 36 λεπτών για το 80% της ενέργειας.
Η έκδοση επωφελείται και από νέο πρόγραμμα οδήγησης το οποίο έχει σχεδιαστεί προκειμένου να λειτουργεί επικουρικά σε συνθήκες αυξημένης ολισθηρότητας προσφέροντας μόνιμη τετρακίνηση. Με την επιλογή του Traction όπως ονομάζεται το πρόγραμμα οι δύο ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν συνδυαστικά σε ταχύτητες έως και Στις διαφοροποιήσεις της ισχυρότερης έκδοσης συγκαταλέγεται και η προσθήκη ενός νέου χλμ. /ώρα.
Φυσικά από τις αναβαθμίσεις, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση η εξωτερική εμφάνιση με κυρίαρχη την απόχρωση Mamba Green η οποία είναι διαθέσιμη και στο Enyaq RS iV. Συμπληρώνεται από το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στα επιμέρους στοιχεία του εξωτερικού καθώς και από τροχούς 20 ή προαιρετικά 21 ιντσών. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης συμπεριλαμβάνονται τα φωτιστικά σώματα matrix LED μπροστά και LED πίσω καθώς και το γνωστό ως Crystal Face, η φωτιζόμενη γρίλια που αποτελείται από 131 LED δίνοντας μια διαφορετική όψη στο ηλεκτροκινητο SUV.
Αντιστοίχως στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα τα οποία φέρουν τα λογότυπα της έκδοσης και υπόσχονται καλύτερη στήριξη. Επενδύονται από το υλικό Suedia το οποίο θυμίζει Alcantara αλλά είναι συνθετικό σε συνδυασμό με πράσινες ραφές ενώ το παζλ συμπληρώνεται από απομίμηση ανθρακονήματος στα εσωτερικά των θυρών, σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, μαύρο φινίρισμα στην οροφή και στις κολώνες καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Το Enyaq RS iV θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη νέα χρονιά, απευθυνόμενο σε εκείνους που θέλουν να συνδυάσουν σπορ επιδόσεις και χρηστικότητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις