Το πραγματικό αστέρι της σειράς The Bear είναι το τέλειο, λευκό μακό του Carmy
Οι επιλογές στυλ στην υπέροχη σειρά The Bear δεν είναι τυχαίες και αντικατοπτρίζουν την αγορά των premium, λευκών T-Shirts που έχει αυξηθεί πρόσφατα ενώ ο πρωταγωνιστής είναι ο «Τζέιμς Ντιν του πάσου».
- Συνεχίζεται ο «πόλεμος» καταγγελιών στον ΣΥΡΙΖΑ για νοθεία - Τη σκυτάλη παίρνει η Επιτροπή Νομιμοποίησης
- Έλινορ, Τζάκι, Μισέλ, Μελάνια, Τζιλ - Η διπλωματία της μόδας και οι πρώτες κυρίες των ΗΠΑ
- Η Μπιγιονσέ έπαθε... Πάμελα Άντερσον και το διαδίκτυο έχασε το μυαλό του
- Ακρόαση Τζιτζικώστα: «Βγάλτε τον έξω» φώναζε η Βόζεμπεργκ όταν επιχείρησε να ρωτήσει ο Παπαδάκης
Γιατί το The Bear, μια αμερικανική σειρά που φαινομενικά αναφέρεται σε έναν εστιάτορα στο Σικάγο, έγινε η πιο πολυσυζητημένη σειρά για το ανδρικό ντύσιμο και η απόλυτη επιρροή αυτή τη στιγμή που μιλάμε;
Η απάντηση εξαντλείται σε ένα ρούχο: ένα λευκό μπλουζάκι. Σχεδόν σε κάθε σκηνή ο σεφ πρωταγωνιστής της, ο Carmy Berzatto, τον οποίο υποδύεται ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ, φαίνεται να περπατάει μέσα στην κουζίνα, με τους κροτάφους φουσκωμένους από άγχος, με τον ιδρώτα να του καίει τα μάτια όπως τρέχει από το μέτωπό του, φορώντας ένα τέλειο λευκό μπλουζάκι που τον κάνει να μοιάζει με τον Τζέιμς Ντιν του πάσου της κουζίνας.
Το T-Shirt προέρχεται από τη Merz b. Schwanen, μια γερμανική μάρκα που άρχισε να φτιάχνει τα χαρακτηριστικά λευκά μπλουζάκια της, αφού οι σημερινοί ιδιοκτήτες της ανακάλυψαν ότι η εταιρεία τους είχε ακόμα στην κατοχή της ένα παλιό εργοστάσιο από τη δεκαετία του 1920, με τους αρχικούς κυλίνδρους για παραγωγή βαμβακερών. Έβαλαν το εργοστάσιο να δουλέψει ξανά, κατασκευάζοντας μακό με παρόμοιο τρόπο όπως θα κατασκευάζονταν πριν από 100 χρόνια. Η μόνη διαφορά τώρα; Κοστίζουν λίγο 100 δολάρια περίπου.
Ένα μακό που κοστίζει όσο ένα φιλέτο μινιόν
Η επιλογή του συγκεκριμένου T-Shirt για τη σειρά δεν είναι τυχαία. Ο Carmy Berzatto είναι ένας βραβευμένος σεφ της Νέας Υόρκης, ο οποίος έχει διαμορφωθεί από τη macho γαστρονομική κουλτούρα της πόλης. Στο πρώτο επεισόδιο, γίνεται σαφές ότι είναι επίσης μανιακός με τα ορίτζιναλ, vintage ρούχα με τόσα πολλά παρθένα κομμάτια στην κατοχή του που ακόμα και ο φούρνος του σπιτιού του είναι γεμάτος με Levi’s παντελόνια και τζιν μπουφάν περασμένων δεκαετιών. Όταν το εστιατόριό του δυσκολεύεται να πληρώσει τους λογαριασμούς του, πουλάει απρόθυμα το σακάκι του τύπου III του Levi’s του 1955.
Φυσικά λοιπό, θα φορούσε ένα μπλουζάκι που έχει την αυθεντικότητα των vintage αμερικανικών ρούχων εργασίας, αλλά την τιμή ενός φιλέτου μινιόν.
Η Χριστίνα Σπυριδάκη, η σχεδιάστρια κοστουμιών για το The Bear, δήλωσε ότι αυτή η επιλογή αντανακλά την αίσθηση τελειομανίας του Carmy. «Η πρόθεση δεν ήταν να είναι «κομψό» αυτό καθαυτό…» δήλωσε στο GQ. «Ο Carmy είναι ένα άτομο που εκτιμά την ποιότητα και τα κλασικά αντικείμενα που διαρκούν, που δεν είναι επιτηδευμένα ή μοντέρνα – πράγματα που δημιουργούνται με σεβασμό για το ίδιο το αντικείμενο».
Δεν είναι ο μόνος – η αγορά των premium λευκών T-shirts έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, μετά την επιτυχία της βρετανικής μάρκας Sunspel, της οποίας τα απλά, λευκά T-shirts πωλούνται στη λιανική προς περίπου 70 δολάρια. Αυτή η μάρκα έχει γίνει τόσο δημοφιλής που κατέληξε να ντύσει τόσο τον Κρίστιαν Μπέιλ στο The Dark Knight Rises όσο και τον Ντάνιελ Γκρεγκ στο Casino Royale.
«Σε πολλούς θα φανεί παράλογο να πληρώνουν τόσα πολλά χρήματα για ένα απλό λευκό μπλουζάκι» λέει ο Mάικλ Φίσερ, δημιουργικός διευθυντής της εταιρείας πρόβλεψης τάσεων Fashion Snoops. «Αλλά ένα πράγμα που θα είναι πάντα σταθερό στην ανδρική ένδυση είναι η φετιχοποίηση ρούχων όπως τα T-shirts και τα denim». Μόλις αυτή την εβδομάδα, κάποιος πλήρωσε 76.000 δολάρια για ένα παντελόνι vintage Levi’s που βρέθηκε σε ένα φρεάτιο ορυχείου. «Υπάρχει σίγουρα ακόμα μια αγορά για τα κλασικά ρούχα υψηλής ποιότητας που κουβαλούν ιστορία» λέει. «Μία λιγότερο γνωστή αλλά ποιοτική μάρκα είναι πραγματικά πιο πολύτιμη για πολλούς άντρες από το να φορούν σχεδιαστές από την πασαρέλα».
Τα λευκά T-Shirt και το ανυπέρβλητο στυλ τους
Τα λευκά μπλουζάκια παρήχθησαν για πρώτη φορά μαζικά για τον αμερικανικό στρατό, ο οποίος παρήγγειλε T-Shirts και μποξεράκια για κάθε στρατιώτη στις αρχές του 20ού αιώνα. Αλλά έγιναν ένα εμβληματικό κομμάτι της μόδας στις αρχές της δεκαετίας του 1950 μετά την ταινία του Μάρλον Μπράντο, A Streetcar Named Desire, και του Τζέιμς Ντιν, Rebel Without a Cause, όπου και οι δύο ηθοποιοί έπαιξαν με τη αυστηρή, πειθαρχημένη αίσθηση του ανδρισμού, αλλά πρόσθεσαν μια αίσθηση μεταπολεμικής εξέγερσης. Μπορεί το The Bear να γνέφει προς ένα ιδιαίτερο είδος ρετρό αρρενωπότητας, αλλά από τον Saint Laurent μέχρι τη Celine και το steetstyle, το λευκό μπλουζάκι παραμένει βασικό κομμάτι κάθε μεταγενέστερης ανδρικής στιγμής.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις