Jeep CJ Surge Concept: Μεταρετρό ηλεκτροκίνηση
Η Jeep ξεδιπλώνει τα σχέδια της για την ηλεκτροκίνηση και σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχης τεχνολογίας restomod με προορισμό τη διοργάνωση SEMA
Η Mopar, o προνομιακός βελτιωτής του ομίλου Stellantis καταπιάνεται με το Jeep CJ, δημιουργώντας ένα ηλεκτροκίνητο restomod με την ονομασία CJ Surge και τις απαραίτητες δόσεις υπερβολής που υπαγορεύει η διοργάνωση SEMA. Ωστόσο πλην αυτού, επί της ουσίας το πρωτότυπο μοντέλο, όπως σημειώνει η Jeep αποτελεί μια πρακτική άσκηση «για το πώς τα κλασικά μοντέλα της αμερικανικής φίρμας μπορούν να μετατραπούν σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα».
Αυτό σημαίνει ότι η Jeep όσο και η Mopar θα καταπιάνονται στο μέλλον και με ηλεκτρικά kit μετατροπής συμβατικών Jeep σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα, είτε πρόκειται για κλασικά μοντέλα της φίρμας είτε για σύγχρονα.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό το CJ Surge Concept φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά του ένα μεταβλητό ηλεκτρονικό σύνολο 400 Volt το οποίο υπόσχεται ισχύ 270 ίππων. Τοποθετείται στο αρχικό πλαίσιο του CJ με την συνδρομή νέων στηριγμάτων ενώ η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συμβολή ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων με τη δυνατότητα επιλογής του λόγου μετάδοσης.
Η μπαταρία αποτελείται από 24 συστοιχίες και τοποθετείται στο πίσω τμήμα ενώ η θύρα φόρτισης φιλοξενείται πίσω από την πόρτα του οδηγού. Η Jeep δεν έχει προς το παρόν αποκαλύψει στοιχεία για την χωρητικότητα της μπαταρίας καθώς προφανώς προς το παρόν το CJ Surge Concept δεν έχει αυτό το νόημα.
Για την ακρίβεια το νόημα της έκδοσης είναι να μεταφέρει στους λάτρεις της φίρμας το μήνυμα ότι η Jeep, θα εξακολουθήσει να προσφέρει όσα επιζητούν και στην ηλεκτροκίνητη εποχή, εξασφαλίζοντας τα ίδια επίπεδα εξατομίκευσης και βελτιώσεων.
Προς επίρρωση των παραπάνω η Jeep έχει φροντίσει να πραγματοποιήσει μια σειρά αναβαθμίσεων στο πλαίσιο του CJ Surge καθιστώντας πιο ικανό για off-road εξορμήσεις. Σε αυτές συγκαταλέγονται μια νέα ανάρτηση με αυξημένη διαδρομή κατά 5,0 εκατοστά, χωμάτινα ελαστικά 35 ιντσών της BR Goodrich. Την εικόνα συμπληρώνουν οι Dana 44 Crate άξονες μπροστά και πίσω που συμβάλλουν στην ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία ενώ έχουν προστεθεί και αναβατήρες JPP Rubicon.
Οι σχεδιαστικές αναβαθμίσεις συνεχίζουν με τους διογκωμένους θόλους τον κλωβό ασφαλείας, την αφαιρούμενη οροφή και την παρουσία του γάντζου ρυμούλκησης και ολοκληρώνονται με τις χαρακτηριστικές χρωματικές επιλογές πορτοκαλί, μπλε και γυαλιστερού μαύρου.
- Τρινκιέρι: Δεν τον «μετρήσαμε» σωστά
- Η «βιογραφία» του «Μόμπι Ντικ»
- Χουλκ: Ο Βριαζιλιάνος ποδοσφαιριστής παντρεύεται την ανιψιά της πρώην γυναίκας του – «Συγγνώμη θεία»
- Οι μετρήσεις του Μαξίμου και τα βουλευτικά «καμπανάκια» – Στα «κάγκελα» για την οικονομία, έκτακτα σινιάλα στους μεσαίους
- Αργά το βράδυ επέστρεψε στην Θεσσαλονίκη η αποστολή της Εθνικής
- Σερ: Αποκαλεί «γουρούνι» διάσημο σκηνοθέτη