Γεωργιάδης: Τα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν τιμές Αυγούστου – Πώς θα ωφεληθούν οι καταναλωτές
Για το καλάθι του νοικοκυριού και για το πώς θα ωφεληθούν οι καταναλωτές από τον ανταγωνισμό των εταιρειών μίλησε στο MEGA ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
- ΣΥΡΙΖΑ ώρα μηδέν, κρίνεται η θέση της αξ. αντιπολίτευσης – Debate και δημοσκοπήσεις βγάζουν πρόεδρο
- Παγιδευμένοι στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Τι περιμένουν 200.000 οικογένειες
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Στο καλάθι του νοικοκυριού που έκανε πρεμιέρα στα σούπερ μάρκετ χθες, αναφέρθηκε, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, αποκαλύπτοντας πως η ιδέα για το μέτρο αυτό «γεννήθηκε» στο γραφείο του.
Αρκετοί ήταν οι καταναλωτές που έσπευσαν χθες, Τετάρτη (2/11) στα σούπερ μάρκετ προκειμένου να αγοράσουν προϊόντα που περιλαμβάνονται στη λίστα του καλαθιού του νοικοκυριού, ωστόσο, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έφυγαν απογοητευμένοι βλέποντας ότι οι τιμές στα αγαθά της λίστας δεν ήταν αυτές που περίμεναν.
- Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τα private label και τα SOS στη σύγκριση τιμών – Έρευνα του ΟΤ
Τα προϊόντα στο καλάθι έχουν τιμές Αυγούστου
Ο υπουργός που επισκέφθηκε χθες, αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων, τόνισε πως τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν τιμές Αυγούστου.
«Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι θα έρθει να νικήσει τον πληθωρισμό ή να αλλάξει την κατάσταση στην αγορά. Δεν είναι απλό, είναι πολύ δύσκολο», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας το MEGA.
«Τι μπορεί να κάνει το καλάθι; Μπορεί να φτιάξει ένα χώρο όπου το σύνολο των προϊόντων συνθέτουν τα βασικά είδη για να λειτουργήσει ενα σπίτι, άρα αγοράζοντας αυτά τα 51 προϊόντα το σπίτι σου λειτουργεί, και σε αυτά τα προϊόντα στο σύνολό τους έχεις καλύτερες τιμές», είπε.
Στη συνέχεια ο υπουργός Ανάπτυξης υπογράμμισε πως ο ανταγωνισμός των εταιρειών με το καλάθι του νοικοκυριού θα ωφελήσει τους καταναλωτές.
«Το καλάθι του νοικοκυριού βάζει τις αλυσίδες και τη βιομηχανία να ανταγωνιστούν μεταξύ τους σε ένα πεδίο και έχουν μεγαλύτερο κίνητρο να δείξουν τον εαυτό τους καλύτερο εκεί, γιατί έτσι θα κερδίσουν καλύτερη πελατεία ή θα χάσουν πελατεία. Ο καταναλωτής βλέπει ποια αλυσίδα έκανε την καλύτερη προσφορά και την άλλη εβδομάδα, που θα αλλάξει το καλάθι, οι αλυσίδες που έμειναν πίσω θα έχουν κίνητρο να κάνουν καλύτερη προσφορά για να πλησιάσουν εκείνους που τους ξεπέρασαν. Με αυτό τον τρόπο φτιάχνουμε ένα χώρο προστατευμένο».
Πώς «γεννήθηκε» η ιδέα
Σύμφωνα, με τον κ. Γεωργιάδη, η ιδέα για το καλάθι του νοικοκυριού «γεννήθηκε» στο γραφείο του. «Γεννήθηκε κυρίως γιατί είμαι στις πωλήσεις από μικρός και μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργεί η αγορά», ανέφερε.
Σημείωσε δε πως οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφτούν την πλατφόρμα e-katanalotis για να πληροφορηθούν για τις τιμές των προϊόντων.
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Μητσοτάκης σε Bloomberg: Η πλειοψηφία μας είναι σταθερή – Eκλογές το 2027
- ΣΥΡΙΖΑ για Τέμπη: Το «χαμένο» βίντεο αποτελεί ένα ακόμη κομμάτι που συνθέτει το παζλ του «μπαζώματος»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις