Καλάθι του νοικοκυριού: Οι πρώτες εντυπώσεις των καταναλωτών
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού.
Πρεμιέρα έκανε χθες, Τετάρτη (2/11), το καλάθι του νοικοκυριού στα σούπερ μάρκετ. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων.
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού, καθώς ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται.
- Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τα private label και τα SOS στη σύγκριση τιμών – Έρευνα του ΟΤ
Τα… ευτράπελα του καλαθιού
Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων.
Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA
- Ιστορία ή θρύλος – Υπήρξε ποτέ η χαμένη Ατλαντίδα;
- Τα 11 βήματα που ξεκλειδώνουν τον ΕΝΦΙΑ – Η διαδικασία έκδοσης των εκκαθαριστικών
- Εκτός κυβέρνησης οι απρόθυμοι υπουργοί
- «Θα το μισήσουν»: Ο μεγάλος φόβος του Τζορτζ Κλούνεϊ για την ξαφνική αλλαγή στην εμφάνισή του
- Στο Μισθοδικείο η επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
- Καίτη Κωνσταντίνου: Και ποιος δεν έχει πει ατάκες της Σωσώς από τα «Εγκλήματα» δίνοντας ένα ρεσιτάλ κακίας;