Καλάθι του νοικοκυριού: Οι πρώτες εντυπώσεις των καταναλωτών
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού.
Πρεμιέρα έκανε χθες, Τετάρτη (2/11), το καλάθι του νοικοκυριού στα σούπερ μάρκετ. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων.
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού, καθώς ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται.
- Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τα private label και τα SOS στη σύγκριση τιμών – Έρευνα του ΟΤ
Τα… ευτράπελα του καλαθιού
Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων.
Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA
- Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης: Επιτελικό κράτος, αποκέντρωση και ενίσχυση της τοπικής αυτονομίας
- «Μεγάλη Εικόνα:» Η Μαρίνα Σάττι για τη Eurovision, τα σχόλια και την αναγνωρισιμότητα
- Ηλεία: Έβαλαν κουτάβια σε τσουβάλια, τα έδεσαν και τα πέταξαν στον Αλφειό
- Βοτανικός: Λουκέτο σε νυχτερινό κέντρο που σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικους – Στο νοσοκομείο μια 15χρονη
- Παιδική κακοποίηση: Δυο παιδιά την ημέρα την καταγγέλλουν, χιλιάδες την υφίστανται
- Υπέρβαροι ή παχύσαρκοι 3 στους 4 Αμερικανούς