Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Τα… γαλλικά για το καλάθι και ο Κίμωνας Κουλούρης

Τα… γαλλικά για το καλάθι και ο Κίμωνας Κουλούρης

Η υποδοχή του καλαθιού του νοικοκυριού

Αγαπημένοι αναγνώστες, θα την πούμε την κακία μας για το «καλάθι του νοικοκυριού» και τη χθεσινή πρεμιέρα. Με μια φράση που είπε ηλικιωμένος σε ζωντανή μετάδοση θέλοντας να περιγράψει τι είδε αυτός στο σούπερ μάρκετ: «Αρ@@@@ια καπαμά», είπε και τα είπε όλα.

Οπερ έστι μεθερμηνευόμενον; «Αρ@@@@ια βρασμένα στην κατσαρόλα σκεπασμένη με το καπάκι.

Και μπορεί τα… αμελέτητα να μην έχουν βραστεί στην κυριολεξία, όμως, ο λαός όταν χρησιμοποιεί αυτή τη φράση ουσιαστικά θέλει να πει… μπαρούφες ή λέγοντας μια ακόμη slag φράση: «Π@@@ια μάντολες».

Διότι μια τόσο σοβαρή υπόθεση όπως η ακρίβεια που διατρέχει όλη την κοινωνία, αλλά που πλήττει κυρίως τα χαμηλά εισοδήματα, δεν μπορεί να γίνεται επικοινωνιακό σόου.

Ακόμη κι αν ο Αδωνις Γεωργιάδης έχει τις αγαθότερες των προθέσεων, και προσπαθεί να βρει λύσεις στο ακανθώδες αυτό πρόβλημα του πληθωρισμού (και τολμά να εκτίθεται είναι η αλήθεια), οι κάμερες στα σούπερ μάρκετ και η επίδειξη μακαρονιών, χαρτιών υγείας κ.λπ., ευτελίζει την ίδια την προσπάθεια και την πρόθεση.

Και μπορεί τα social media να είναι πολλές φορές «βόθρος», όμως, σε ένα πράγμα έχουν δίκιο. Δεν μπορείς ως πολιτική ηγεσία μιας δυτικής χώρας να είσαι μπροστά στις κάμερες για μια «παρέμβαση» που τελικά θα είναι κενή περιεχομένου.

Γιατί απλά δεν θα χτυπηθεί η ακρίβεια, αλλά θα κάνουμε ευχέλαιο να μην ακριβύνουν περισσότερα τα προϊόντα του καλαθιού, όμως, τα υπόλοιπα τι θα γίνουν;

… Ο Κίμωνας στα χρόνια της μεγάλης ακρίβειας

Τι βγήκε από τη χθεσινή πρεμιέρα του καλαθιού; Ότι τα σούπερ μάρκετ «έχωσαν» στην κυριολεξία μέσα όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και πήραν και πανελλαδική, τζάμπα προβολή, διαφημίζοντας τις προσφορές τους.

Και όταν η αγοραστική δύναμη των πολιτών, σύμφωνα με την ΙΝΕ ΓΣΕΕ μειώθηκε 20% σε ένα χρόνο, το μόνο που χρειάζεται είναι η επικοινωνία και όχι η ουσία.

Όπως έλεγαν στη στήλη άνθρωποι της αγοράς, «θυμηθήκαμε την εποχή των λαϊκών αγορών με τον Κουλούρη. Όμως, η κατάσταση είναι χειρότερη καθώς τα νοικοκυριά βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού».

Θυμίζουμε μόνο το εξής: Η Ελλάδα έχει το δεύτερο χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην ΕΕ σε όρους αγοραστικής δύναμης, ξεπερνώντας μόνο τη Βουλγαρία.

Αλλά έχει και τον υψηλότερο πληθωρισμό. Μήπως τελικά φταίει και η αισχροκέρδεια που δεν καταπολεμείται στην πηγή;

Οι ίδιοι παράγοντες της αγοράς ζητούν ουσιαστικά μέτρα. Όπως μείωση στους έμμεσους φόρους, στον ΦΠΑ σε βασικά είδη διατροφής, αλλά και σε αύξηση των μισθών.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Λάκης Λαζόπουλος: Τι σχέση έχουν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι με την υπέρταση;

«Τα πάντα» είναι η αυθόρμητη συγκινητική απάντηση που δίνει ο Λάκης Λαζόπουλος όταν ακούει το όνομα Τασούλα. Τα συναισθήματα από την χαρά στη συγκίνηση στο γέλιο και στην χαρμολύπη εναλλάσσονται με ταχύτητα φωτός στο παιχνίδι των γρήγορων ερωτήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024