Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Twitter: Ο Μασκ εισάγει το μπλε «τικ» των διασήμων για όλους τους χρήστες που πληρώνουν

Twitter: Ο Μασκ εισάγει το μπλε «τικ» των διασήμων για όλους τους χρήστες που πληρώνουν

«Η εξουσία στους ανθρώπους», ανέφερε ενημέρωση λογισμικού για το Twitter. «Ο λογαριασμός σας θα λάβει ένα μπλε σημάδι ελέγχου, ακριβώς όπως οι διασημότητες, οι εταιρείες και οι πολιτικοί που ήδη ακολουθείτε».

Η Twitter Inc. έχει αρχίσει να κυκλοφορεί ενημερώσεις λογισμικού, για να χρεώνει τους χρήστες 7,99 δολάρια το μήνα, ώστε να μαρκάρουν τους λογαριασμούς τους με «μπλε τσεκ», στο πλαίσιο των πρώτων προσπαθειών του Έλον Μασκ να ενισχύσει τα έσοδα, λίγο περισσότερο από μία εβδομάδα μετά την ανάληψη της ιδιοκτησίας του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

«Ξεκινώντας από σήμερα (5/11), προσθέτουμε σπουδαία νέα χαρακτηριστικά στο Twitter Blue και σύντομα θα έχουμε κι άλλα», ανέφερε η εταιρεία. Οι λεπτομέρειες της ενημέρωσης υπονοούσαν ότι οι συνδρομητές του Twitter Blue θα λαμβάνουν πλέον το μπλε σήμα ελέγχου, το οποίο προηγουμένως είχε δοθεί σε ορισμένους χρήστες, μέσω μιας διαδικασίας επαλήθευσης για να υποδηλώνει την αυθεντικότητα, σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal.

Διαβάστε επίσης: Πώς τα social media, αντί να αντανακλούν τις απόψεις μας, τις διαμορφώνουν

Λεπτομέρειες για τις τελευταίες εκδόσεις λογισμικού άρχισαν να εμφανίζονται το Σάββατο στο App Store της Apple Inc. και υπόσχονται νέα χαρακτηριστικά, που προστέθηκαν στην προηγούμενη συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας κοινωνικών μέσων, Twitter Blue.

«Όπως οι διασημότητες»

«Η εξουσία στους ανθρώπους», ανέφερε η ενημέρωση λογισμικού. «Ο λογαριασμός σας θα λάβει ένα μπλε σημάδι ελέγχου, ακριβώς όπως οι διασημότητες, οι εταιρείες και οι πολιτικοί που ήδη ακολουθείτε».

Ο Μασκ, ο οποίος ολοκλήρωσε την εξαγορά του Twitter ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων την περασμένη εβδομάδα, επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδα και να ανακόψει τις απώλειες της εταιρείας που, όπως λέει, χάνει 4 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα.

Το Twitter δέχεται πλήγμα από διαφημιστές, όπως η General Motors Co. και η General Mills Inc., οι οποίοι διακόπτουν τις δαπάνες τους στον απόηχο της εξαγοράς του Μασκ και των ανησυχιών για τη συγκράτηση του περιεχομένου.

Η ενημέρωση του Σαββάτου σηματοδοτεί την πρώτη σημαντική αλλαγή στο προϊόν από τότε που ανέλαβε ο Μασκ και αποτελεί το επιστέγασμα μιας εβδομάδας στην εταιρεία, που περιελάμβανε εκτεταμένες απολύσεις, χάος και σύγχυση, καθώς έτρεχε να βάλει τη σφραγίδα του στα πράγματα.

Δεν ήταν σαφές το Σάββατο πότε η ενημερωμένη υπηρεσία θα τεθεί σε ισχύ για όλους τους χρήστες.

Σε μια προσπάθεια να καταστήσει το Twitter λιγότερο εξαρτημένο από τη διαφήμιση – η οποία αποτελεί περίπου το 90% των πωλήσεών του – ο Μασκ είχε αφήσει να εννοηθεί ότι προσανατολίζεται σε μια συνδρομητική προσφορά 8 δολαρίων το μήνα.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, έγραψε στο Twitter χαρακτηριστικά: «Προς όλους τους παραπονούμενους, παρακαλώ συνεχίστε να παραπονιέστε, αλλά θα κοστίζει 8 δολάρια»!

Το μπλε σημάδι ελέγχου, το οποίο χρησιμοποιούσε η εταιρεία επί χρόνια για να επαληθεύει τους δημόσιους λογαριασμούς ως αυθεντικούς, αποτέλεσε σημείο διαφωνίας μεταξύ ορισμένων χρηστών του Twitter, οι οποίοι το είδαν ως σύμβολο ταξικότητας.

Σε ποιες χώρες ισχύει, σε πρώτη φάση

Οι αλλαγές του Σαββάτου ισχύουν για τους χρήστες της Apple στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Twitter δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα της WSJ για σχολιασμό.

Ένας χρήστης στο Twitter ρώτησε πότε οι προηγούμενοι συνδρομητές θα δουν την αλλαγή. «Αυτό είναι δύσκολο, λόγω του τρόπου με τον οποίο η Apple χειρίζεται τις συνδρομές», απάντησε ο Μασκ.

Πρόσθεσε ακόμη ότι «μόλις επιβεβαιώσουμε ότι λειτουργεί καλά στο αρχικό σύνολο των χωρών και έχουμε κάνει τη μεταφραστική εργασία, θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο».

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024