Lamborghini Huracan Sterrato: Supercar με γονίδια περιπέτειας
H ιταλική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για την πολυδιαφημισμένη off-road έκδοση της Huracan η οποία θα αποτελέσει και την τελευταία Lamborghini με ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η Lamborghini, όπως και κάθε κατασκευαστής του συγκεκριμένου βεληνεκούς, αρέσκεται να εντυπωσιάζει ή και ενδεχομένως να προκαλεί και το τελευταίο δημιούργημα των Ιταλών δεν αποτελεί εξαίρεση.
Ο λόγος για την Huracan Sterrato, μια off-road παραλλαγή της Huracan η οποία υπόσχεται να οδηγήσει το supercar και εκτός της πεπατημένης… ασφάλτου και σύμφωνα με τις συστάσεις δημιουργεί «μια νέα κατηγορία στα super sportscar» -τουλάχιστον μέχρι την εμφάνιση της αντίστοιχου ύφους και προσανατολισμού Porsche 911 Dakar.
Προς το παρόν η Lamborghini δεν δημοσιοποιεί λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο Μαϊάμι στις 30 Νοεμβρίου. Μέχρι τότε η ιταλική φίρμα διασκεδάζει την αναμονή με μια νέα σειρά εικόνων από την τελική μορφή του μοντέλου ως έκδοσης παραγωγής.
Σε σχέση με το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2019, η Huracan Sterrato αποχωρίζεται μεν την επιπλέον σειρά φωτιστικών σωμάτων στην οροφή αλλά διατηρεί την πλειονότητα των υπερτονισμένων χαρακτηριστικών περιπέτειας του concept car.
Στα ιδιαίτερα στοιχεία της έκδοσης συγκαταλέγονται οι διογκωμένοι θόλοι, το ανασχεδιασμένο spoiler στο πίσω τμήμα που ακολουθεί τα πρότυπα της έκδοσης EVO καθώς και μια ανασχεδιασμένη κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την STO. Την εικόνα συμπληρώνει ένα επιπλέον σετ από LED φωτιστικά σώματα που συντείνουν σε ένα πιο περιπετειώδες παρουσιαστικό.
Αυτό που είναι εξίσου εμφανές είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αν και προς το παρόν η ιταλική φίρμα δεν ανακοινώνει τα σχετικά μεγέθη. Στην περίπτωση του concept αυξημένα ήταν και τα μετατρόχια κάτι που αναμένεται να ισχύσει και στην έκδοση παραγωγής. Το παζλ θα συμπληρώσει μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση, τα διαφορετικά ελαστικά και φυσικά ένα ικανότερο σύστημα πέδησης αλλά και σύστημα τετρακίνησης.
Αντιθέτως δεν αναμένονται αλλαγές σε επίπεδο κινητήρα καθώς το συγκεκριμένο ρόλο θα αναλάβει ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 650 ίππων και 600 Nm ροπής σε μια από τις τελευταίες του εμφανίσεις… solo μιας και όλα τα νέα μοντέλα της Lamborghini αναμένεται να αξιοποιήσουν κάποιου είδους υβριδικές τεχνολογίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις