Peugeot 508: Εχθρός του καλού το καλύτερο
Aνανεωμένη αισθητική, αναβαθμισμένος εξοπλισμός και στοχευμένες αλλαγές στους κινητήρες θα αποτελέσουν τα «αντικείμενα» βελτίωσης στην νέα εκδοχή του 508
Φωτογραφίες: Automedia
Όταν πρωτοεμφανίστηκε το 508, αποτέλεσε ένα από τα πιο τολμηρά μοντέλα της Peugeot που κεφαλαιοποιώντας την επιτυχία των SUV της έκανε το επόμενο βήμα σε σχεδιαστικούς και όχι μόνο όρους.
Πλέον το γαλλικό μοντέλο ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία θα εστιάσει περισσότερο στην περαιτέρω βελτίωση των αισθητικών όσο και εξοπλιστικών χαρακτηριστικών του.
Με βάση τις πρώτες εικόνες από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα του 508, το ανανεωμένο μοντέλο θα υιοθετήσει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με νέα LED ημέρας τα οποία εκτείνονται στον προφυλακτήρα. Την όψη του θα συμπληρώσει μια νέα γρίλια στα πρότυπα του νεότερου 308.
Προς το παρόν τo hardware που φιλοξενεί το ραντάρ και τους αισθητήρες δείχνουν αμετάβλητα κάτι που συνεπάγεται ότι οι όποιες βελτιώσεις σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας θα προκύψουν από την βελτίωση του σχετικού λογισμικού. Αν και το συγκεκριμένο πρωτότυπο εφοδιάζεται με γνώριμου σχεδιασμού τροχούς, αυτό αναμένεται να αλλάξει στην πορεία με νέα μοτίβα να προστίθενται στις επιλογές του.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα επίσης ανασχεδιασμένα φώτα τα οποία συνοδεύονται από νέo μοτίβο στο εσωτερικό τους. Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό που αν και θα διατηρήσει το γνώριμο i-Cockpit με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, οι οθόνες θα ενσωματώσουν τις νεότερες εξελίξεις της Peugeot σε επίπεδο λογισμικού όσο γραφικών όπως αυτά εμφανίζονται στο νεότερο 308 χωρίς βέβαια να αποκλείεται να υπάρξουν και εκπλήξεις. Αυτό που πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η τοποθέτηση της επιφάνειας αφής για την πρόσβαση στο σύστημα πλοήγησης και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές αλλά στοχευμένες βελτιώσεις που θα εστιάσουν στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρων και diesel 1,5 λίτρου με απόδοση 130 ίππους. Οι σημαντικότερες βελτιώσεις θα εστιάσουν στην plug-in υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου και ηλεκτρικό μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 180 ή 225 ίππων. Η μεταβολή θα αφορά την τοποθέτηση μιας μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία η οποία αναμένεται να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου πάνω από τα 65 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις