Toyota bZ Compact SUV Concept: Το νέο ηλεκτρικό μέλος
Η Toyota παρουσιάζει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό compact crossover το οποίο αναμενόμενα στο κοντινό μέλλον θα μετουσιωθεί σε μια αντίστοιχων προδιαγραφών έκδοση παραγωγής
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει την πληθωρική ηλεκτρική προσέγγισή της, παρουσιάζοντας με αφετηρία την έκθεση του Los Angeles ένα πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο compact crossover το οποίο αργά ή γρήγορα θα προστεθεί στην ηλεκτρική της γκάμα, λειτουργώντας πιθανότατα ως το ηλεκτροκίνητο alter ego του C-HR.
To Toyota bZ Compact SUV Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του υιοθετεί μια αισθητική που αναμιγνύει χαρακτηριστικά από το bZ4X αλλά και το C-HR σε μια εξελικτική αποτύπωση. Κυρίαρχη είναι η ενσωμάτωση των νέας αισθητικής φωτιστικών σωμάτων που όπως και στην περίπτωση του νέου Prius, υιοθετούν μια γωνιώδη σχεδίαση και ενώνονται με μια οριζόντια γραμμή που διατρέχει το πλάτος της όψης του ιαπωνικού πρωτοτύπου. Την εικόνα μπροστά συμπληρώνουν η άφθονη χρήση ακμών σε κάθε πτυχή των στοιχείων που συναποτελούν την όψη του μοντέλου.
Σε προφίλ, εκτός από τους ιδιαίτερα κοντούς προβόλους, ξεχωρίζει η coupe λογικής χάραξη της οροφής και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι αναδυόμενες χειρολαβές, ενώ, προς τα πίσω, η ίδια γωνιώδης λογική χαρακτηρίζει και τη διαμόρφωση των τμημάτων που βρίσκονται πάνω από τους θόλους. Στο πίσω τμήμα, ξεχωρίζουν τα περιμετρικά πίσω φωτιστικά σώματα, ο έντονος αεροδυναμικός διαχύτης και το τρίτο φως φρένου που ενσωματώνεται στο κάθετο πτερύγιο της οροφής και λειτουργεί παραπληρωματικά στην γραμμή των LED.
Στο εσωτερικό, το ιαπωνικό πρωτότυπο επενδύει σε μια μινιμαλιστική αισθητική η οποία φυσικά δεν στερείται ψηφιακού εξοπλισμού. Εκτός από το οκταγωνικό τιμόνι, τον ρόλο του πίνακα οργάνων και του infotainment αναλαμβάνουν δύο οθόνες αφής, υπό γωνία, οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερη χρηστικότητα ακριβώς λόγω της ιδιάζουσας κλίσης. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται ένας εξίσου μίνιμαλ επιλογέας.
Το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει επίσης έναν ευφυή ψηφιακό βοηθό ονόματι Yui ο οποίος επιδέχεται φωνητικές εντολές και μπορεί να αλληλεπιδράσει με τον οδηγό και τους επιβαίνοντες με ηχητικά αλλά και φωτεινά σήματα.
Σε ό,τι αφορά την μετουσίωση του concept car σε έκδοση παραγωγής, αν και η Toyota είναι φειδωλή σε πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο ενδεχόμενο, τα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδιά της αλλά και οι προδιαγραφές του μοντέλου το κατατάσσουν ιδανικό υποψήφιο για να πλαισιώσει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις