Η νέα στρατηγική συνεργασία της πλατφόρμας InstaShop με την αλυσίδα καταστημάτων My market
Την έναρξη της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν το InstaShop και τα My market, μία συνεργασία που σε κάνει να νιώθεις εμπιστοσύνη, εξυπηρετώντας αρχικά κάποιες περιοχές της Αττικής και έχοντας στα άμεσα πλάνα την επέκταση σε επιπλέον περιοχές, αλλά και στη Θεσσαλονίκη.
Με εμπειρία ήδη επτά ετών και εξειδίκευση στις online πωλήσεις προϊόντων σούπερ μάρκετ, η εφαρμογή InstaShop παρέχει μία άνετη και εύκολη εμπειρία online αγοράς για κάθε χρήστη. Αυτή τη στιγμή στην εφαρμογή InstaShop είναι διαθέσιμα περισσότερα από 7.000 προϊόντα, τα οποία καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες, όπως γαλακτοκομικά, φρούτα και λαχανικά, αλλαντικά και προϊόντα κοπής, είδη καθαρισμού, προσωπικής περιποίησης κ.ά., ενώ αυξάνονται συνεχώς οι διαθέσιμοι κωδικοί προϊόντων. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα προϊόντα στην εφαρμογή InstaShop πωλούνται στις ίδιες τιμές με τα καταστήματα My market, ενώ ο χρήστης μπορεί να επωφεληθεί ακόμη και από τις προσφορές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός περίπου 1 ώρας από την παραγγελία. Μέσω συστήματος ζωντανής παρακολούθησης, ο χρήστης μπορεί να βλέπει τόσο τα στάδια της παραγγελίας, όσο και το πού βρίσκεται ο/η διανομέας, μετά την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα. Επιπλέον, εκτός από την άμεση παράδοση, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει την παραγγελία του για την ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, ενώ δίνεται η δυνατότητα πληρωμής είτε με κάρτα, είτε με μετρητά κατά την παράδοση.
Με άνετη εμπειρία πλοήγησης, ο καταναλωτής μπορεί να “αναζητήσει” στην εφαρμογή τα προϊόντα που επιθυμεί, να προσθέσει επιπλέον προϊόντα, αφού έχει ήδη ολοκληρώσει την παραγγελία του ή ακόμη και να επιλέξει άμεσα αντικατάσταση προϊόντος μέσω της εφαρμογής, σε περίπτωση που κάποιο από τα επιλεγμένα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, δυνατότητα που αποτελεί μία βασική τεχνολογική καινοτομία της εφαρμογής InstaShop.
Ας γνωρίσουμε το InstaShop
Αποτελεί ένα success story από το 0 στα 360 εκατομμύρια, αφού υπενθυμίζεται πως η InstaShop εξαγοράστηκε το 2020 από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero έναντι του ποσού – ρεκόρ των 360 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό που είχε σηματοδοτήσει το μεγαλύτερο deal startup εταιρείας ελληνικών συμφερόντων.
Το InstaShop αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα για την αγορά προϊόντων σούπερ μάρκετ, μανάβικου, παντοπωλείου, κρεοπωλείου, ειδών φαρμακείου, αλλά και προϊόντων pet shops, με βασικό στόχο να διευκολύνει την καθημερινότητα του καταναλωτή αλλά και να εξασφαλίσει σε τοπικά καταστήματα λιανικής πρόσβαση ένα – μέχρι πρότινος – αναξιοποίητο εμπορικό «κανάλι”, αυτό των διαδικτυακών αγορών.
Οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με λίγα κλικ απευθείας από κινητό ή από υπολογιστή και να παραλάβουν την παραγγελία τους ενός μίας ώρας ή σε προκαθορισμένη ώρα. Η εφαρμογή παρέχει μάλιστα και ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης χρηστών μέσω «πόντων” που ονομάζονται InstaPoints και μπορούν να εξαργυρωθούν σε επόμενη παραγγελία, με τη μορφή έκπτωσης.
Ο CEO της InstaShop, Ιωάννης Τσιώρης, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την εκκίνηση της συνεργασίας μας με τα My market, ακόμα περισσότερο βλέποντας πως η διοίκηση της METRO είναι ευέλικτη, κινείται γρήγορα και μοιράζεται το όραμά μας να κερδίσουμε τις καρδιές των καταναλωτών προσφέροντας μια υπηρεσία υψίστης ποιότητας σε τεχνολογικό και επιχειρησιακό επίπεδο.».
- «Θέλω έναν sugar daddy και μια θαλαμηγό»: Η Kesha αποκάλυψε τι θέλει να της φέρει το 2025
- Χριστούγεννα: Γιατί λέμε τα κάλαντα στις γιορτές
- Megasports: Το μέλλον είναι «κόκκινο»
- Καιρός: Πού έρχονται χιονοπτώσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Εθνικό Αστεροσκοπείο
- Τουρκία: Στη «σωστή πλευρά της ιστορίας» η χώρα μας για τη Συρία δηλώνει ο Ερντογάν
- «Έχω παιδιά»: Τα Χριστούγεννα είναι υπόθεση οικογενειακή