Συμμαχία ακτιβιστών για τα πολιτικά δικαιώματα παρότρυνε τους διαφημιστές να αποσύρουν τις καταχωρίσεις τους από το Twitter, μετά την κίνηση του νέου ιδιοκτήτη Έλον Μασκ να ξεπαγώσει τον λογαριασμό του Ντόναλντ Τραμπ.

Ο λογαριασμός του τέως προέδρου των ΗΠΑ, ο οποίος αποκλείστηκε από το Twitter μετά τις εμπρηστικές δηλώσεις που υποκίνησαν την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021, ενεργοποιήθηκε στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έπειτα από δημοσκόπηση του Μασκ μεταξύ των ακολούθων του.

Διαβάστε επίσης: Το Twitter σνόμπαρε τον Ντόναλντ Τραμπ, τώρα ο Τραμπ σνομπάρει το Twitter

Η έκκληση των ακτιβιστών θα μπορούσε δυνητικά να καταφέρει νέο πλήγμα στην πολύπαθη Twitter Inc., η οποία αντλεί το 90% των εσόδων της από τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα της.

Οι ομάδες στη συμμαχία Stop Toxic Twitter επισήμαναν ότι ο Μασκ είχε αρχικά δηλώσει ότι δεν θα επανέφερε μπλοκαρισμένους λογαριασμούς πριν συσταθεί ειδικό συμβούλιο και αποφασιστεί συγκεκριμένη διαδικασία.

Ο Μασκ «ψεύδεται από την αρχή» κατήγγειλε ο .Άνγκελο Καρουσόν πρόεδρος της Media Matters, αριστερής πλατφόρμας που παρακολουθεί τις εξελίξεις στα ΜΜΕ.

Διαβάστε επίσης:  Ουάσιγκτον και Βερολίνο ανησυχούν για το χάος που έφερε ο Μασκ στο Twitter

«Σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες ο Μάσκ οπισθοχώρησε από κάθε υπόσχεση που είχε δώσει σε ηγέτες οργανώσεων πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και σε διαφημιστές» δήλωσε η Τζέσικα Κονζάλες, η οποία έχει ηγετική θέση στην ομάδα υποστήριξης της δημοκρατίας και των ΜΜΕ Free Press.

Αρκετές μεγάλες εταιρείες πάγωσαν τις διαφημίσεις τους στο Twitter λόγω ανησυχίας για τις προθέσεις του Μασκ όσον αφορά την «απόλυτη» ελευθερία του λόγου, ωστόσο ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας παραπονέθηκε αυτό το μήνα ότι η πίεση των ακτιβιστών έχει ήδη προκαλέσει «μεγάλη πτώση στα έσοδα».

Από τους 100 πιο σημαντικούς πελάτες της πλατφόρμας σύμφωνα με τις διαφημιστικές δαπάνες, οι 51 έχουν παύσει τη συνεργασία, σύμφωνα με ιδιωτικές συζητήσεις εντός της συμμαχίας, δημόσιες ανακοινώσεις, αλλά και στοιχεία δαπανών που παραχώρησε η εταιρία μετρήσεων Pathmatics, σύμφωνα με τον Καρουσόν.

«Είναι σημαντικό για τους διαφημιστές με μεγάλα κονδύλια να δηλώσουν ότι έχουν σταματήσει» είπε.

Η συμμαχία πρόκειται να εξετάσει το ενδεχόμενο να κατονομάσει αργότερα τις εταιρείες που συνεχίζουν τη συνεργασία με την πλατφόρμα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters