ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»
Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών
Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr).
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.
Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).
- Διαβάστε επίσης: 1.000 ευρώ αποζημίωση στους επιβάτες των τρένων που ταλαιπωρήθηκαν
Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.
O ψηφιακός «βοηθός» απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά. Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.
Η εφαρμογή του chatbot έρχεται να εμπλουτίσει τις διαδραστικές υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, καθώς από πέρυσι έχει τεθεί σε λειτουργία ένας ψηφιακός διαδραστικός χάρτης που περιλαμβάνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Ο χάρτης που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), στην ενότητα «Εξυπηρέτηση ΜΜΜ Αττικής», παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου δήλωσε «Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού.
Εστιάζοντας στις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα πληροφόρησης, ο ΟΑΣΑ προσέθεσε στο portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών, το chatbot, μια ακόμη χρηστική εφαρμογή για την πιο άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναμφίβολα, η χρήση του μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
- Έσωσε τη ζωή άντρα με ΚΑΡΠΑ αλλά δίχασε το ίντερνετ – Το βίντεο που έγινε βαιραλ
- Ρωσία: Απίστευτες οι ταχύτητες του υπερηχητικού πυραύλου Oreshnik – Φτάνει Λονδίνο και Παρίσι σε 20 λεπτά
- Τροχαία: «Πάνω από 120 άνθρωποι χτυπήθηκαν και εγκαταλείφθηκαν – Οι θάνατοι ισοδυναμούν με 12 Τέμπη τον χρόνο»
- Αγέραστος Ντι Μαρία: Πέτυχε χατ τρικ σε 15 λεπτά με ψαλιδάκι (vid)
- Φθιώτιδα: Ισχυροί άνεμοι ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες – Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Τροχαίο στις Σέρρες: Πέθανε ο 15χρονος οδηγός του οχήματος που προσέκρουσε σε κολώνα