Abarth 500e: Ηλεκτρικό… δήγμα
Πιστή στην υπόσχεσή της, η Abarth αποκάλυψε την δική της εκδοχή για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο 500e το οποίο φυσικά δεν περιορίζεται σε μια απλή αύξηση ισχύος
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
H Fiat ολοκλήρωσε το έργο της με τον εξηλεκτρισμό του 500 το οποίο από την επόμενη χρονιά θα επελάσει και στις ΗΠΑ, με την Abarth να παίρνει την σκυτάλη παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή η οποία, αναμενόμενα, δεν περιορίζεται απλώς σε ένα ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα.
Εν προκειμένω πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 155 ίππων και 235 Nm ροπής το οποίο εξασφαλίζει στο Abarth 500e την δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε επτά δευτερόλεπτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, αν και το ηλεκτροκίνητο 500e προσφέρει χαμηλότερη ισχύ από τα βενζινοκίνητα Abarth 695 των 180 ίππων, χάρη στις ιδιότητες της ηλεκτροκίνησης και στην αμεσότητα στην απόδοση ροπής, τα δημιούργημα της Abarth κατέγραψε ένα δευτερόλεπτο μικρότερο χρόνο στην Misto Alfa Track στο Balocco, σε σχέση με το Abarth 695.
Φυσικά το Abarth 500e δεν έχει να κάνει μόνο με τις αμιγείς επιδόσεις καθώς οι μηχανικοί του «σκορπιού» φρόντισαν να το εφοδιάσουν με ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου που μπορεί να προσομοιώσει το soundtrack των βενζινοκίνητων Abarth, εξασφαλίζοντας μια πιο παραδοσιακή εμπειρία.
Από τις βελτιώσεις δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση η εξωτερική εμφάνιση όπου το «σημάδι» του σκορπιού, είναι ορατό στην σχεδίαση του προφυλακτήρα, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, τον πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη και τους νέους σχεδιασμού τροχούς. Η ανοιχτή έκδοση ενσωματώνει ένα νέο spoiler στην «άκρη» της οροφής, ενώ η hatchback επωφελείται από φιμέ πίσω τζάμι.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το σπορ τιμόνι, τα δερμάτινα σπορ καθίσματα με επένδυση Alcantara ενώ την εικόνα συμπληρώνουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment που διαθέτει μενού για καταγραφή χρόνων και επιδόσεων.
Οι αγοραστές-οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους τρία προγράμματα οδήγησης (Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track) τα οποία προτεραιοποιούν την οικονομία ή τις επιδόσεις αναλόγως με τις προτιμήσεις του οδηγού. Για την ακρίβεια το πρόγραμμα Turismo είναι σχεδιασμένο για την καθημερινή χρήση, περιορίζοντας την διαθέσιμη ισχύ σε 135 ίππους και 230 Νm ροπής. Το Scorpion Street προσφέρει την πλήρη ισχύ μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την διαδικασία ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το Scorpion Track όπως υποδηλώνει και το όνομα του είναι σχεδιασμένο για υψηλές επιδόσεις, ελαχιστοποιώντας τον παρεμβατισμό του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι η μπαταρία η οποία διατηρεί ανέπαφη την χωρητικότητά της σε 42 kWh. Αυτονόητα, λόγω της υψηλότερης ισχύος η αυτονομία μειώνεται σε 250 χλμ. αντί των 320 χλμ. της «απλής» έκδοσης. Μια σημαντική αλλαγή είναι η τοποθέτηση ενός νέου κυκλώματος φόρτισης το οποίο μπορεί να υποστηρίξει την επαναφόρτιση με τάση έως 85 kW σε ταχυφορτιστή DC, διαδικασία που εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε περίπου μισή ώρα.
Ως συνήθως η Abarth, γιορτάζει την έλευση του 500e με μια ειδική έκδοση ονόματι Scorpionissima η οποία θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμό αριθμό αντιτύπων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις