Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα εξελίσσει μια υψηλότερων επιδόσεων έκδοση για το Q6 e-tron η οποία, επί του παρόντος δίνει το στίγμα της, από τα πεδία δοκιμών. Αν και ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί κατά πόσο η συγκεκριμένη έκδοση θα υιοθετήσει τα διακριτικά RS, αν αυτό τελικώς συμβεί, το Q6 e-tron θα αποτελέσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV με το συγκεκριμένο σήμα και μόλις το δεύτερο EV RS μοντέλο μετά το RS e-tron GT.

Αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει μια νέα υπό εξέλιξη αρχιτεκτονική ονόματι PPE η οποία θα αποτελέσει επίσης τη βάση για τη νέα γενιά της Porsche Macan. Επίσης δεδομένα το RS Q6 e-tron θα είναι διαθέσιμο σε παραδoσιακή SUV αλλά και σε coupe SUV έκδοση αμαξώματος.

Προς το παρόν διακρίνονται τα ίδια διαιρούμενα φωτιστικά σώματα που θα διαθέτει και το επικείμενο A6 e-tron αν και στην προκειμένη περίπτωση τη σχεδίαση συμπληρώνουν νέες κάθετες εισαγωγές αέρα. Μια προσεκτική παρατήρηση προδίδει το ικανότερο σύστημα πέδησης το οποίο διαθέτει κόκκινες δαγκάνες.

Η φιλοξενία της έκδοσης στην συγκεκριμένη πλατφόρμα συνεπάγεται ότι θα διαθέτει κύκλωμα φόρτισης 800 V κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να υποστηρίξει διαδικασία φόρτισης με τάση 350 kW. Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της ισχυρότερης έκδοσης αναμένεται το 2024 και η παραγωγή θα πραγματοποιείται μαζί με το Q6 e-tron στο εργοστάσιο του Ingolstadt.