Σε ρυθμούς Black Friday τα εμπορικά καταστήματα
Αυξημένη κίνηση στα εμπορικά καταστήματα, με τις ουρές όμως να ανήκουν στο παρελθόν.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Ούτε μεγάλες ουρές, ούτε πανζουρλισμός, ούτε το αδιαχώρητο. Οι εικόνες αυτές στα εμπορικά καταστήματα ανήκουν στο παρελθόν.
Φέτος, η Black Friday δεν ήταν τίποτα άλλο από μια Παρασκευή με περισσότερη κίνηση στην αγορά σε σχέση με την συνήθη δραστηριότητα των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία άλλωστε, ένας στους πέντε καταναλωτές προβλέπεται πως θα διέθετε 146 ευρώ για αγορές, όταν πέρυσι το αντίστοιχο ποσό ξεπερνούσε τα 200 ευρώ.
«Είναι μια ευκαιρία για όλο τον κόσμο να πάει να πάρει κάτι τώρα που όλα έχουν αυξηθεί» υπογράμμισε μιλώντας στο MEGA ένας καταναλωτής.
Στο ρυθμό της Black Friday χορεύουν σήμερα τα καταστήματα με διαφημιστικές καμπάνιες που τρέχουν από τις προηγούμενες βδομάδες προσφέροντας στους καταναλωτές προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές.
«Νομίζω πως μπορεί να βοηθήσει κόσμο που δεν εχει την οικονομική άνεση να πάει να πάρει κάτι όποτε θέλει» λέει καταναλωτής.
Εκτιμάται ότι φέτος Παρασκευή και Σάββατο στην αγορά θα διατεθούν από τους πολίτες 120.000.000 ευρώ.
Αγοράζουν τα δώρα των Χριστουγέννων
Οι νέοι βλέποντας την ενεργειακή κρίση να αδειάζει τα πορτοφόλια τους έχουν μπει στην διαδικασία να προβλέπουν για να έχουν έτσι 1 στους 3 που θα αγοράσει την περίοδο της Black Friday το κάνει για να προμηθευτεί προϊόντα εν όψει Χριστουγέννων σε καλύτερη τιμή.
Συγκεκριμένα, αρκετοί ήταν εκείνοι που έτρεξαν να προλάβουν τις ανάγκες που θα εμφανιστούν στο άμεσο μέλλον, γιατί φοβούνται ότι αν πάνε να ψωνίσουν το προϊόν τους αργότερα θα το βρουν ακριβότερο.
Παράλληλα, ο κοροναϊός εξοικείωσε τους Έλληνες με την τεχνολογία έτσι αρκετοί ήταν εκείνοι που έκαναν ηλεκτρονικά τις αγορές τους.
Την ίδια ώρα, η κίνηση στην αγορά της Θεσσαλονίκης ήταν αυξημένη ωστόσο δεν δημιουργήθηκαν ουρές έξω από τα καταστήματα όπως άλλες χρονιές, με τους περισσότερους καταναλωτές να προτιμούν καταστήματα ένδυσης παρά ηλεκτρονικά είδη.
Από την πλευρά τους, οι επιχειρηματίες πάντως δηλώνουν ικανοποιημένοι με την κίνηση και ελπίζουν πως όλο και περισσότεροι καταναλωτές θα βγουν για ψώνια μέχρι την Κυριακή που τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.
Τέλος, οι επιχειρήσεις ρίχνουν το βάρος τους στην Cyber Monday, που είναι την προσεχή Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, με τις προσφορές να συνεχίζονται στο Διαδίκτυο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις