Ζέρβας: «Δεν μπορεί στους δρόμους να επικρατεί μαγκιά και ατιμωρησία»
Στο τραγικό συμβάν με θύμα μια 21χρονη φοιτήτρια αναφέρθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζητώντας να ληφθούν περισσότερα μέτρα για την οδική ασφάλεια.
- Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Αγρίνιο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Ο Κηφισός δεν θα άντεχε το νερό του Ντάνιελ ή της Βαλένθια - Καθηγητής του ΕΜΠ εξηγεί τον λόγο
- Ο Σπηλιωτόπουλος εξηγεί γιατί δεν υπέγραψε τη διακήρυξη του κόμματος Κασσελάκη
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
Το τραγικό τροχαίο δυστύχημα που έγινε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο μιας 21χρονης φοιτήτριας σχολίασε ο δήμαρχος της πόλης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ο κ. Ζέρβας επανέλαβε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να τηρούν πιστά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ ζήτησε από την πολιτεία να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η Έμμα «να είναι το τελευταίο θύμα στους δρόμους της πόλης».
Αφού εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια της αδικοχαμένης φοιτήτριας, ο κ. Ζέρβας είπε πως «είναι αδιανόητο να αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες σε αστικό ιστό, που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια πεζών», ενώ υπογράμμισε ότι το ζήτημα της εγκατάλειψης «είναι πέρα από κάθε περιγραφή και σκέψη».
«Αδιανόητο να χάνονται ζωές στο κέντρο της πόλης»
«Απευθύνω κάλεσμα προς όλους τους οδηγούς να αποφεύγουν υψηλές ταχύτητες, να ακολουθούμε τον ΚΟΚ. Είναι αδιανόητο να χάνονται ζωές στο κέντρο της πόλης» τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα απευθύνθηκε και στην πολιτεία, ζητώντας να ληφθούν άμεσα οι απαραίτητες αποφάσεις.
«Η επιτήρηση με ηλεκτρονικά μέσα ίσως πρέπει να καθιερωθεί. Δεν πάει άλλο. Άμεσα εδώ και τώρα να υπάρχει έλεγχος παντού, ιδιαίτερα στα κεντρικά σημεία. Οδηγοί χωρίς διπλώματα είναι πολλοί, αυτοκίνητα χωρίς ασφάλιση και χωρίς συντήρηση» σημείωσε ο κ. Ζέρβας, υπογραμμίζοντας πως «δεν μπορεί στους ελληνικούς δρόμους να επικρατεί μαγκιά και ατιμωρησία».
Παράλληλα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε και στις προσπάθειες της διοίκησής του για το θέμα της οδικής ασφάλειας. «Κάνουμε βήματα συγκεκριμένα, δίνουμε σημασία σε θέματα κινητικότητας, έχουμε το νέο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας με στόχο το 2030 η μείωση του αυτοκινήτου να είναι ραγδαία στην πόλη μας. Ενισχύουμε τη μικροκινητικότητα, για ποδήλατα και πατίνια, βελτιώνουμε συστηματικά το οδικό δίκτυο με ασφαλτοστρώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Μαζί με αναπλάσεις, πεζοδρόμια, έξυπνες διαβάσεις και σήμανση που χρίζει συντήρησης, αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες της Δημοτικής Αστυνομίας. Όσο σημαντικές και να είναι οι υποδομές νούμερο ένα ζήτημα είναι η οδική συμπεριφορά και η οδική κουλτούρα» συμπλήρωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο οποίος τόνισε ότι πως θα πρέπει να γίνουν καμπάνιες ώστε να αλλάξει «η κουλτούρα στο τιμόνι, να υπάρχει σεβασμός και υπευθυνότητα».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις