Twitter: Ο Έλον Μασκ κατηγορεί την Apple ότι «μισεί την ελευθερία του λόγου»
Με μια σειρά από tweets την κατηγορεί ότι αποκλείει το Twitter από το App Store της και ότι έχει σταματήσει να διαφημίζεται στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Έλον Μασκ κατηγόρησε την Apple ότι απειλεί να αποκλείσει την Twitter από το App Store χωρίς να εξηγεί γιατί, σε μια σειρά από tweets, που ανέφεραν επίσης ότι η κατασκευάστρια εταιρεία iPhone έχει σταματήσει τη διαφήμιση στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Apple has also threatened to withhold Twitter from its App Store, but won’t tell us why
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla δήλωσε επίσης ότι η Apple ασκεί πιέσεις στο Twitter σχετικά με τις απαιτήσεις για έλεγχο του περιεχομένου.
Who else has Apple censored? https://t.co/lZculFIkAX
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Η ενέργεια αυτή, που δεν επιβεβαιώθηκε από την Apple, δεν θα ήταν ασυνήθιστη, καθώς η εταιρεία εφαρμόζει τακτικά τους κανόνες της που οδήγησαν στην αφαίρεση εφαρμογών όπως το Gab και το Parler, το οποίο είναι δημοφιλές στους συντηρητικούς των ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης: Τι αποκάλυψε ο Έλον Μασκ για το «Twitter 2.0» και το «app για τα πάντα»
Το Parler αποκαταστάθηκε από την Apple το 2021, αφού η εφαρμογή ενημέρωσε το περιεχόμενο και τις πρακτικές της για τον περιορισμό, δήλωσαν τότε οι εταιρείες.
Η Apple έχει ως επί το πλείστον σταματήσει τη διαφήμιση στο Twitter. Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;”, ανέφερε σε ένα tweet ο Musk, ο οποίος έκανε το Twitter ιδιωτικό έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο μήνα.
Apple has mostly stopped advertising on Twitter. Do they hate free speech in America?
— Elon Musk (@elonmusk) November 28, 2022
Αργότερα, σε άλλο tweet, έκανε tag τον λογαριασμό Twitter του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, ρωτώντας «τι συμβαίνει εδώ;».
Πτώση διαφημιστικών εσόδων
Η Αpple έχει δαπανήσει περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις στο Twitter το διάστημα μεταξύ 10 Νοεμβρίου και 16 Νοεμβρίου, έναντι 220.800 δολάριων την περίοδο 16 Οκτωβρίου και 22 Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν ο Μασκ κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων Pathmatics.
Μια σειρά από επιχειρήσεις από General Mills έως την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Audi of America έχουν σταματήσει ή διακόψει τη διαφήμιση στο Twitter μετά την εξαγορά.
Ο Μασκ, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως απόλυτος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter είχε δει μια «τεράστια» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε ομάδες ακτιβιστών ότι ασκούν πίεση στους διαφημιζόμενους. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του Twitter.
Πηγή: OT.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις