Audi Q6 e-tron Sportback: Η νέα ηλεκτρική άφιξη σε γκρο πλαν
Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο παρουσιάζει τα διαπιστευτήρια του από τα χιονισμένα τοπία του σκανδιναβικού βορρά
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Φωτογραφίες: Automedia
Το νέο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της Audi βρίσκεται προ των πυλών και θα πάρει την την μορφή ενός πληθωρικού SUV το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε παραδοσιακή SUV όσο και σε coupe-SUV, έκδοση. Όπως επίσης έχει ήδη προκύψει από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού, η Audi εξελίσσει παράλληλα και RS εκδόσεις που δεδομένα θα προσφέρουν περισσότερη ισχύ και μια ακόμα πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
Στην προκειμένη περίπτωση ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την έκδοση Sportback η οποία ενσωματώνει, εξελιγμένα, τα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε ήδη δει από τα ηλεκτρικά Audi όπως το Q4 e-tron, διαθέτοντας μια κλειστή αλλά ανάγλυφη γρίλια η οποία πλαισιώνεται από διαιρούμενα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και εισαγωγές αέρα με τα χαρακτηριστικά οριζόντια στοιχεία. Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η οριζόντια σειρά LED στα πρότυπα του e-tron GT.
Επίσης όπως έχει προκύψει από προηγούμενες λήψεις του φωτογραφικού φακού, η Audi αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα για επιλογή διχρωμίας σε αμάξωμα και οροφή ενώ σε σύγκριση με το συμβατικό Q5, με το οποίο το Q6 e-tron μοιράζεται αντίστοιχες αναλογίες, η συνολική εμφάνιση είναι πιο μυώδης.
Στην αθέατη πλευρά του SUV αναμένεται να πάρει θέση μια αντίστοιχη ψηφιακή διάταξη με το Q4 e-tron με κυρίαρχη μια κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών σε συνδυασμό με το Virtual Cockpit στην θέση του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Στην αθέατη πλευρά του νέου SUV θα βρεθεί η αρχιτεκτονική PPE που η Audi συνεξελίσσει με την Porsche και θα αποτελέσει τη βάση για την ηλεκτρική Macan. Η νέα αρχιτεκτονική σημαίνει ότι το Q6 e-tron θα μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση με τάση έως και 350 kW χάρη στο κύκλωμα 800 volt που συνοδεύει την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Η συγκεκριμένη διαδικασία αναμένεται να εξασφαλίζει την επαναφόρτιση από 5-80% σε μόλις 25 λεπτά.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας που θα αξιοποιήσει το γερμανικό SUV αν και δεδομένα ο στόχος αυτονομίας θα ξεπερνά τα 700 χλμ.
Με δεδομένη την τεχνολογική του συνάφεια με το e-tron GT, το Q6 e-tron αναμένεται να προσφέρεται σε εκδόσεις με ένα ή δύο κινητήρες προσφέροντας ισχύ από 476 έως 530 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας θα πάρει θέση μια δικινητήρια έκδοση με συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 645 ίππους.
Σε ο,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα του Q6 e-tron αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2023 αν και προς το παρόν η Audi δεν έχει κλειδώσει την ημερομηνία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις