Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
PS5: Πώς θα αντιμετωπίσετε τα πιο συχνά προβλήματα

PS5: Πώς θα αντιμετωπίσετε τα πιο συχνά προβλήματα

Αυτά είναι μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν καθώς παίζετε με το PS5 και οι καλύτεροι τρόποι για να τα λύσετε και να επιστρέψετε στην δράση.

Ενώ το Playstation 5 μας έχει χαρίσει από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του ατελείωτες ώρες δράσης και gaming, δεν είναι και λίγα τα προβλήματα που έχουν κληθεί να αντιμετωπίσουν οι απανταχού gamers. Αν και μια σειρά από ενημερώσεις της Sony έχουν εξομαλύνει την κατάσταση, ορισμένα θέματα παραμένουν και αυτές είναι οι λύσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε για να τα αντιμετωπίσετε.

Πρόβλημα 1: Μεταφορά δεδομένων από το PS4 στο PS5

Όταν ανοίγετε για πρώτη φορά την ολοκαίνουργια κονσόλα μπορεί να είναι δελεαστικό να θέλετε να συνδεθείτε απευθείας στο PS4 σας για να μεταφέρετε τα πάντα στο νέο σας σύστημα με μια γρήγορη κίνηση. Μπορείτε να το κάνετε αυτό συνδέοντας το PS4 σας μέσω USB ή LAN στο PS5, όπως προτείνει το σύστημα όταν το ενεργοποιείτε.

Ωστόσο, οι χρήστες αναφέρουν ότι αντιμετώπισαν σφάλματα συστήματος, πρόσθετα προβλήματα ή εξαιρετικά μεγάλους χρόνους αναμονής όταν το επιχείρησαν.

Quick fix: Ενώ η σκληρή καλωδίωση είναι η ασφαλέστερη επιλογή, θα σας είναι πιο εύκολο να μεταφέρετε τα δεδομένα σας μέσω Wi-Fi, αρκεί και τα δύο συστήματα να είναι συνδεδεμένα και το σήμα ισχυρό. Αν το πρόβλημα παραμείνει, τότε προτείνεται η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Πρόβλημα 2: Τα παιχνίδια PS4 δεν «τρέχουν» στο PS5

Ενώ η κατασκευαστική εταιρία ισχυρίστηκε ότι όλοι οι κάτοχοι PlayStation 5 θα μπορούν να παίξουν παιχνίδια προηγούμενης γενιάς μέσω της οπίσθιας συμβατότητας, αρκετοί χρήστες διαπίστωσαν ότι ορισμένα παιχνίδια PS4 τελικά δεν «τρέχουν» ενώ το σύστημα μπορεί να σας ζητήσει να αγοράσετε αυτά τα παιχνίδια από το κατάστημα.

Quick fix: Ευτυχώς, μια νέα αγορά δεν είναι απαραίτητη, καθώς αυτό το ζήτημα μπορεί να διορθωθεί με την επαναφορά των αδειών χρήσης του PS5 σας.

Πρόβλημα 3: Σφάλμα κατά το rest mode

Η λειτουργία ανάπαυσης (rest mode) του PS5 φαινόταν να δημιουργεί προβλήματα με σφάλματα, με αποτέλεσμα την τελευταία ανακατασκευή της βάσης δεδομένων. Συνολικά το πρόβλημα φαίνεται να έχει ξεπεραστεί αλλά υπάρχουν ακόμα σχετικές αναφορές, χωρίς να είναι γνωστό αν πρόκειται για πρόβλημα στο υλικολογισμικό, το παιχνίδι ή για σφάλμα του χρήστη.

Quick fix: Εάν προτιμάτε να μην το ρισκάρετε, απλώς μεταβείτε στο μενού «Ρυθμίσεις», βρείτε τις «Ρυθμίσεις συστήματος» και, στη συνέχεια, επιλέξτε «Εξοικονόμηση ενέργειας». Επιλέξτε «Ρύθμιση χρόνου μέχρι το PS5 να εισέλθει σε κατάσταση ανάπαυσης» και επιλέξτε «Να μην τεθεί σε κατάσταση ανάπαυσης».

Πρόβλημα 4: Λήψη σε «κατάσταση ουράς»

Αυτό το πρόβλημα έχει κάνει πολλούς να αναπολούν τα παλιά κλασικά δισκάκια. Καθώς τα παιχνίδια έχουν μετακινηθεί στην ψηφιακή αγορά, οι παίχτες καλούνται να κατεβάσουν τεράστιους όγκους αρχείων, που έχουν προκαλέσει προβλήματα στο λογισμικό της κονσόλας, με αποτέλεσμα τα παιχνίδια να μένουν σε «κατάσταση ουράς για λήψη» ή να εμφανίζονται ως σφάλμα λήψης.

Quick fix: Έως ότου η εταιρεία κάνει μια ενημέρωση ασύρματου συστήματος για να διορθώσει το σφάλμα, αυτό που μπορείτε να δοκιμάσετε είναι να ξεκινήσετε μια πλήρη εργοστασιακή επαναφορά του συστήματος.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο