«Πάρε το μετρό για Πειραιά»: Τουριστική καμπάνια για τον Πειραιά στο μετρό
Στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου
Με δεκάδες εικόνες και φωτογραφίες του Πειραιά γέμισαν σταθμοί και συρμοί του μετρό, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής καμπάνιας του Δήμου Πειραιά και του Destination Piraeus για την ανάδειξη και τουριστική προβολή της πόλης.
Η καμπάνια ονομάζεται «Πάρε το μετρό για Πειραιά» και προβάλλεται στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου.
Διαβάστε επίσης: Μεγάλη συναυλία κατά της φτώχειας από την Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, στις 19 Δεκεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο
Παράλληλα, οι συρμοί του μετρό της Γραμμής 3 έχουν «ντυθεί» εσωτερικά εξ ολοκλήρου με εικόνες από τον Πειραιά.
Με αφορμή την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των νέων σταθμών «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα», ο Δήμος Πειραιά σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προβάλλει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης του Πειραιά, τοπόσημα και σημεία ενδιαφέροντος, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην πόλη.
Την ίδια ώρα, σε συνεργασία του Δήμου Πειραιά με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και με στόχο την τόνωση της εμπορικής κίνησης ενόψει των εορτών, μια σειρά εκπλήξεων και ψυχαγωγικών δράσεων πραγματοποιούνται στο κέντρο της πόλης.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης δήλωσε: «Η έλευση του μετρό στον Πειραιά, η σύνδεση της πόλης μας, του μεγάλου λιμανιού της χώρας με το αεροδρόμιο, μας δίνει την ευκαιρία να ξανασυστήσουμε τον Πειραιά στους κατοίκους του Λεκανοπεδίου, αλλά και στους τουρίστες που κινούνται μαζικά με τα Μέσα Μεταφοράς. Μέσω αυτής της σημαντικής συνέργειας με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, επιδιώκουμε να παρακινήσουμε τους δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, να επισκεφθούν τον Πειραιά, να γνωρίσουν τις ομορφιές, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, καθώς και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση. Ήδη, τα πρώτα στοιχεία από την κίνηση των επιβατών και τη μείωση του κυκλοφοριακού στην πόλη μας είναι ενθαρρυντικά, κάτι το οποίο μετατρέπει τον Πειραιά σε μια ακόμα πιο φιλική σε κατοίκους κι επισκέπτες πόλη».
Η αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Ανδριάνα Ζαρακέλη δήλωσε: «Ξεκίνησε κι επισήμως η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Πειραιά και του Destination Piraeus με τον τίτλο «Πάρε το μετρό για Πειραιά», προκειμένου να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες στο μεγάλο λιμάνι, στην πόλη μας. O Πειραιάς είναι πάντα πανέμορφος και πλέον ευκολότερα προσβάσιμος. Ευχαριστούμε πολύ τη ΣΤΑΣΥ για τη συνεργασία και την πολύτιμη βοήθειά τους».
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά κ. Θοδωρής Καπράλος, τόνισε: «Αυτή η περίοδος, ενόψει των εορτών, είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για να κρατήσουμε τους Πειραιώτες εδώ, αλλά να μπορέσουμε να δώσουμε τη δυνατότητα και στους συμπολίτες μας που θα έρθουν από άλλες περιοχές, να γνωρίσουν την αγορά του Πειραιά. Αυτό είναι ένα διαρκές στοίχημα και σε συνεργασία με τον δήμο προετοιμάζουμε πάρα πολλές δράσεις για την περίοδο των Χριστουγέννων, τα Σαββατοκύριακα που θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, τις παραμονές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, αλλά και με την Κόκκινη Νύχτα, την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις