Toyota C-HR Prologue: Το σήκουελ μιας επιτυχίας
H ιαπωνική φίρμα δίνει, μέσω ενός concept car, μια πρώτη γεύση από την νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς C-HR
Όταν το C-HR πρωτοεμφανίστηκε το 2016, η Toyota έδωσε ένας σαφές μήνυμα για το τι σημαίνει «out of the box» λογική και σχεδίαση, διαγράφοντας μια για πάντα τυχόν ενστάσεις που αφορούσαν τον σχεδιαστικό συντηρητισμό των προϊόντων της κατά το παρελθόν.
H διαφορετική, ρηξικέλευθη σχεδιαστική λογική θα επικρατήσει και στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του ιαπωνικού crossover το οποίο η ιαπωνική φίρμα προλογίζει μέσω ενός αντίστοιχου concept car το οποίο, υιοθετεί την ίδια γωνιώδη αισθητική εμπλουτισμένη με στοιχεία που παραπέμπουν στις νεότερες αφίξεις στην γκάμα της Toyota, όπως το πρόσφατο Prius.
Mε δεδομένο το προηγούμενο αντίστοιχο παράδειγμα του Aygo X Prologue και της παρεπόμενης έκδοσης παραγωγής, η Toyota δεν πρόκειται να παραλλάξει σημαντικά τις προδιαγραφές του C-HR Prologue όταν αυτό μετασχηματιστεί σε έκδοση παραγωγής.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, στην όψη του ξεχωρίζει ο σχεδιαστικός κώδικας Hammerhead, δηλαδή σχεδιαστικά στοιχεία που αντλούν την έμπνευσή τους και προσιδιάζουν σε σφυροκέφαλο καρχαρία. Η νέα όψη όσο και η νέα προσέγγιση στα «συστατικά» του αμαξώματος καθιστούν την συνολική εικόνα του ακόμα αιχμηρότερη σε σχέση με το παρόν του μοντέλου.
Αυτό που δεδομένα πάντως θα αλλάξει στην έκδοση παραγωγής είναι το μέγεθος των τροχών το οποίο προδιαγράφεται μικρότερο. Το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για τις pop-up χειρολαβές καθώς και για τις κάμερες που στην περίπτωση του concept υποκαθιστούν τους καθρέφτες.
Αν και προς το παρόν η Toyota δεν δημοσιοποιεί τεχνικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες για το concept car, αυτό που θα πρέπει να συγκρατήσει κανείς είναι ότι χάρη στην ελαφρά μεταβολή ορισμένων γεωμετρικών παραμέτρων -το C-HR Prologue διαθέτει πιο κοντούς προβόλους που με τη σειρά τους αναμένεται να μεταφραστούν σε μεγαλύτερο μεταξόνιο-, η νέα γενιά του μοντέλου προδιαγράφεται πρακτικότερη και χρηστικότερη, αυξάνοντας τις διαστάσεις του εσωτερικού της.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, δεδομένα το C-HR θα εξακολουθεί να διατίθεται σε υβριδικές αυτοφορτιζόμενες εκδόσεις αλλά δεδομένα θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα εφοδιάζεται με κατασκευασμένες στην Ευρώπη μπαταρίες.
Αν και η Toyota δεν δίνει σαφές χρονοδιάγραμμα σε σχέση με την άφιξη της νέας, δεύτερης γενιάς του C-HR, σύμφωνα με τις υποσχέσεις της ιαπωνικής φίρμας, αυτό θα συμβεί «σύντομα». Αυτό που διευκρινίζει η Toyota πάντως είναι ότι η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού crossover θα εξελιχθεί στο ευρωπαϊκό κέντρο ED2, στο γαλλικό νότο.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ