Hyundai Ioniq 5 N: Επίσημη πρώτη
Η κορεατική φίρμα παρουσιάζει το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής της ισχυρότερης έκφρασης του Ioniq 5 με την φροντίδα του τμήματος N
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
To Ioniq 5 έχει ήδη αποδείξει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα κερδίζοντας τις εντυπώσεις αλλά και πωλήσεις και έχοντας αποτελέσει ιδανικό ξεκίνημα για τη σχετικά νεοσύστατη γκάμα των ηλεκτρικών Ioniq.
Υπό το ίδιο σκεπτικό του «πρώτου», το Ioniq 5 θα αναλάβει να εγκαινιάσει την νέα εποχή ηλεκτρικών επιδόσεων δια χειρός του τμήματος Ν με την Hyundai να δίνει στη δημοσιότητα, με την μορφή ενός video, το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του μοντέλου που παρά το καμουφλάζ δεν κρύβει τις προθέσεις του.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai έχει ήδη προαναγγείλει την πρεμιέρα του Ioniq 5 για το 2023
Στο προκείμενο, η νέα εμφάνιση του Ioniq 5 Ν πραγματοποιείται ανάμεσα στα πρωτότυπα Ν Vision 74 και RN22e από τα οποία αναμένεται να αντλήσει ενδιαφέρουσες τεχνολογίες.
Σε επίπεδο σχεδίασης, τo πρώτο στοιχείο που προκύπτει από μια απλή παρατήρηση είναι η μειωμένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές τoυ Ioniq 5.
Στο μπροστινό τμήμα παίρνει θέση η γνωστή παιχνιδιάρικη διάταξη από LED φωτιστικά σώματα, πλαισιωμένη από ένα πιο ανάγλυφο προφυλακτήρα αλλά και επιπλέον εισαγωγές αέρα οι οποίες προφανώς θα συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη ψύξη των μπαταριών αλλά και των φρένων.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης αναμένεται να συμπληρώσουν τα ικανότερα φρένα με μεγαλύτερα αεριζόμενα δισκόφρενα και τετραπίστονες δαγκάνες, καθώς και μια αναθεωρημένη εκδοχή του πίσω spoiler και του αεροδυναμικού διαχύτη.
Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εισαγωγές αέρα πίσω από τους μπροστινούς θόλους οι οποίες θα συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη απαγωγή θερμότητας από το σύστημα πέδησης.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, η κορεατική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι η τεχνολογική έμπνευση θα προέλθει από τα πρωτότυπα Ν Vision 74 και RN22e. Όπως μάλιστα έχει επισημάνει η Hyundai, το RN22e έχει άμεση σχέση με την τεχνολογική διάσταση του Ioniq 5 N.
Αφετηρία για το Ioniq 5 N θα αποτελέσει η πλατφόρμα E-GMP η οποία φιλοξενεί και τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές του ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία της μπαταρίας των 77,4 kWh η οποία θα τροφοδοτεί εξίσου δεδομένα δύο μοτέρ, που με τη σειρά τους θα εξασφαλίζουν τετρακίνηση.
Σε ό,τι αφορά την απόδοση ισχύος με δεδομένη την ύπαρξη του KIA EV6 GT στο portfolio του κορεατικού ομίλου, το Ioniq 5 N αναμένεται να προσφέρει απόδοση έως και 580 ίππων και 740 Nm ροπής. Στην περίπτωση του ομογάλακτου EV6 GT η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 260 χλμ./ώρα μεγέθη που αναμένεται να ισχύσουν και για το Ioniq 5 N.
Πλην των απόλυτων μεγεθών, δεδομένα το Ioniq 5 N θα διαθέτει βελτιωμένα και περισσότερα προγράμματα οδήγησης στα οποία θα συγκαταλέγεται και λειτουργία drift η οποία θα υποστηρίζεται από προηγμένη τεχνολογία διαχείρισης ροπής. Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αντικατάσταση ορισμένων μερών από αντίστοιχα προϊόντα τρισδιάστατης εκτύπωσης που θα συμβάλουν στον περιορισμό του βάρους.
Tο παρών αναμένεται να δώσει και το σύστημα N Sound+ που έκανε την εμφάνισή του στο πρωτότυπο RN22e και το οποίο φροντίζει με τεχνητό ήχο να εξασφαλίσει τα db που θα αντιστοιχούν στις επιδόσεις του Ioniq 5 N. To ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για το σύστημα Ν e-shift το οποίο υπόσχεται να δώσει μια τεχνητή αλλά ρεαλιστική αναπαραγωγή των κραδασμών που συνεπάγονται οι αλλαγές των σχέσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις