Η CEO της KLM μάς συστήνει να… παίρνουμε το τρένο
Θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει συνεργασία ανάμεσα στα μέσα μεταφοράς και όχι ανταγωνισμός, προκειμένου να μειώσου τις εκπομπές ρύπων
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- Τζεφ Μπέζος: Ένας ακόμα τεχνολογικός μεγιστάνας σε δείπνο με τον Τραμπ
Η διευθύνων σύμβουλος της KLM, Μαρία Ρίντελ, ενθάρρυνε τους επιβάτες να παίρνουν το τρένο και όχι το αεροπλάνο για κάποια ταξίδια μικρών αποστάσεων, προκειμένου να συμβάλουν στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Όπως τόνισε, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να σταματήσουν να θεωρούν τον σιδηρόδρομο ως ανταγωνιστή.
«Αν έχετε μια καλή εναλλακτική λύση, θα πρέπει πραγματικά να τη χρησιμοποιήσετε» δήλωσε η Ρίντελ σε συνέντευξη που παραχώρησε στους Financial Times. «Αν θέλετε να πετύχετε στα σοβαρά τους στόχους σας για τη βιωσιμότητα, το τρένο δεν είναι ανταγωνιστής. Πρέπει να συνεργαστούμε».
Διαβάστε επίσης: Ήθελε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου κατά την πτήση επειδή της το είπε… ο Ιησούς
Όπως υπενθυμίζουν οι FT, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις αναλαμβάνουν δράση ώστε να στραφούν οι επιβάτες στα τρένα υψηλής ταχύτητας και να απομακρυνθούν από τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που οφείλονται στα αεροπορικά ταξίδια.
Το 2020, η Air France, η οποία ανήκει στην ίδια εταιρεία με την KLM, σταμάτησε τα δρομολόγια στο εσωτερικό της Γαλλίας, σε προορισμούς όπου μπορούν οι ταξιδιώτες να μεταβούν με το τρένο ή το λεωφορείο σε λιγότερο από 2,5 ώρες, στο πλαίσιο των μέτρων κατά τις εξάπλωσης του κοροναϊού.
Αργότερα, οι Γάλλοι βουλευτές ψήφισαν νομοσχέδιο που επισημοποίησε την απαγόρευση των σύντομων πτήσεων, ένα μέτρο που εγκρίθηκε από την ΕΕ την περασμένη εβδομάδα. Στην πράξη βέβαια οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν μόνο τρία δρομολόγια από το Παρίσι, ενώ για παράδειγμα εξαιρούνται οι πτήσεις ανταπόκρισης.
Τον Ιούνιο, η ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει μείωση μεγαλύτερη του 10% στις τις πτήσεις από το αεροδρόμιο Σχίπχολ, σε 440.000 ετησίως. Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να βάλει φρένο στη μελλοντική ανάπτυξη της KLM.
Η KLM εξέτασε επίσης το ενδεχόμενο να διευκολύνει την αγορά αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων με μία και μόνη κράτηση και βρισκόταν γι’ αυτό σε συζητήσεις με τις σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ολλανδία και τη Γαλλία.
«Η οικοδόμηση σχέσεων» με όσους εμπλέκονται, περιλαμβανομένων των κυβερνήσεων, είναι προτεραιότητα, τονίζει η Ρίντελ. «Ο εχθρός δεν είναι η ομάδα (…) Θα έρθουν νέοι, εξαιρετικοί καιροί και πρέπει να είμαστε δυνατοί μαζί» λέει.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις