Mercedes EQV: Επαγγελματικός προσανατολισμός
Το ηλεκτρικό van της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία επιφυλάσσει εκτεταμένες αλλαγές σε σχεδιαστικό επίπεδο αλλά και σαφώς περισσότερες δυνατότητες σε όρους εξοπλισμού αλλά και ευφυών τεχνολογιών
Φωτογραφίες: Automedia
Μετά την πρόσφατη εμφάνιση της νέας EQT η οποία θα διατεθεί και σε εκδρομικές, campervan εκδόσεις Marco Polo, η γερμανική φίρμα επικεντρώνεται στην εξέλιξη της ανανεωμένης εκδοχής της μεγαλύτερης EQV που κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι θα τύχει ανάλογης μεταχείρισης σε ό,τι αφορά την πολλαπλότητα των εκδόσεων και το εύρος του εξοπλισμού της.
Προς το παρόν το καθ΄όλα αναγνωρίσιμο σκαρί του αμιγώς ηλεκτροκίνητου γερμανικού van εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην ολοκληρωτικά πλέον χειμερινή Φινλανδία. Με δεδομένο ότι αφετηρία για την EQV αποτελεί ουσιαστικά η V-Class η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 2014 και παρόλο που η ηλεκτροκίνητη έκδοση μετράει μόλις τρία χρόνια παρουσίας της στην αγορά, η ανανεωμένη εκδοχή θα υιοθετήσει περισσότερες αλλαγές από ότι συνήθως επιβάλει η διαδικασία ανανέωσης, τόσο σε τεχνολογικό όσο και σχεδιαστικό επίπεδο.
Έτσι, μπορεί να διακρίνει ήδη κανείς τις εκτεταμένες αλλαγές στην όψη, στα φωτιστικά σώματα του αλλά και στο πίσω τμήμα του ηλεκτρικού van. Ακόμα μεγαλύτερες και πιο σημαντικές προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό του με κυρίαρχη μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment η οποία θα συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ αμφότερα θα βασίζονται σε μια βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος MBUX.
Αναβαθμίσεις αναμένονται και σε όρους ηλεκτρικής τεχνολογίας με την Mercedes να προκρίνει την αξιοποίηση μεγαλύτερων και πιο αποδοτικών μπαταριών, ιδίως για τη βασική έκδοση του μοντέλου που επωφελείται από μπαταρία, 60 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 231 χλμ. Βέβαια αυτό μένει να αποδειχθεί όπως και το κατά πόσο η Mercedes θα επιδιώξει περισσότερα από την μπαταρία των 90 kWh που εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση και η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 418 χλμ. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ανεξαρτήτως αν θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην μπαταρία, οι υπόλοιπες βελτιώσεις σε επίπεδο διαχείρισης ενέργειας και στους υπόλοιπους τομείς αναμένεται να λειτουργήσουν ευεργετικά για την αυτονομία.
Επιπλέον, μια ολιστική αναβάθμιση αναμένεται στα συστήματα υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας με την ενσωμάτωση περισσότερων αισθητήρων και έξυπνης τεχνολογίας που υπόσχονται να κάνουν την ζωή των οδηγών, επαγγελματιών και μη ευκολότερη.
- Βινίσιους για τις ρατσιστικές επιθέσεις: «Έχω υποφέρει πολύ, είναι μια μάχη που πρέπει να δώσουμε όλοι»
- Ουκρανία: Οι ΗΠΑ κλείνουν την πρεσβεία τους στο Κίεβο – «Επίκειται επίθεση»
- Ταξίδι Γεραπετρίτη στο Λονδίνο με ατζέντα Κυπριακό και Συμβούλιο Ασφαλείας
- Ρωσία: Ξεκίνησε μαζική παραγωγή κινητών πυρηνικών καταφυγίων
- Τζο Μπάιντεν: Η στιγμή που χάνεται μέσα στον Αμαζόνιο μετά την ιστορική ομιλία του
- Ο Βελάθκεθ στο διάστημα: Για το Orbital της Σαμάνθα Χάρβεϊ