Φωτογραφίες: Automedia

H Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η νέα, επόμενη γενιά των Boxster (αλλά και Cayman) θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη, έτσι το πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στον σκανδιναβικό βορρά αποτυπώνει ακριβώς αυτό, την ηλεκτρική ανοιχτή Porsche να δοκιμάζει τις αντοχές της σε θερμοκρασίες που πέφτουν χαμηλότερα από τους -25 βαθμούς Κελσίου.

Ανεξαρτήτως των θερμοκρασιών που κάθε άλλο παρά ιδανικές είναι τόσο για το cabrio αμάξωμα της Boxster όσο και για την ηλεκτροκίνητη φύση της, σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας εξακολουθούν να προσπαθούν να πείσουν ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό, τοποθετώντας μια συμβατική εξάτμιση στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα.

Όπως και να έχει με την απόπειρα καμουφλάζ, αυτό που δεν μπορούν να κρύψουν οι γερμανοί μηχανικοί είναι ότι παρά την απουσία συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Boxster διατηρεί τις γνώριμες αναλογίες της.

Οδηγός και επιρροή για την 715 Boxster θα αποτελέσει η πρωτότυπη Mission R που η Porsche παρουσίασε πέρυσι αν και προφανώς στην έκδοση παραγωγής, η ισχύς αναμένεται να κινηθεί πολύ χαμηλότερα από τους 1.073 ίππους του concept car.

Aυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η sportscar λογική που θα διέπει τις μικρές Porsche, με τις μπαταρίες να τοποθετούνται στην πλάτη του θαλάμου επιβατών και την γερμανική φίρμα να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της προκειμένου να διατηρήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Για την ιστορία, στην περίπτωση της Mission R,  η Porsche είχε καταφέρει να διατηρήσει το βάρος σε μόλις 1.500 κιλά δηλαδή, το πρωτότυπο ήταν μόλις κατά 85 κιλά βαρύτερο από την Cayman GT4 RS, ενώ κάτι ανάλογο αναμένεται να πράξει και στις εκδόσεις παραγωγής των ηλεκτρικών Boxster και Cayman.

Την κίνηση τους θα εξασφαλίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ αν και κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο ύπαρξης εκδόσεων με ένα μοτέρ. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αυτή η διαμόρφωση θα αποτελέσει προνόμιο των πιο σκληροπυρηνικών εκδόσεων ή της βασικής ή και αμφοτέρων.