Γιάννης Τσορτέκης: «Με την σκηνή του ξυλοδαρμού στο Maestro κατάλαβα την αποκρουστική ησυχία που συμβαίνει στην κοινωνία σε περιστατικά βίας»
Λίγο πριν το μεγάλο φινάλε του Α' κύκλου του «Maestro» o «Χαράλαμπος» μιλά για τον ρόλο του
Ο Γιάννης Τσορτέκης μίλησε στο «Πάμε Δανάη!» για τη ζωή και τα επαγγελματικά του, αλλά και για τη συμμετοχή του στo «Maestro».
Ο ηθοποιός, που συγκλονίζει με την ερμηνεία του στην επιτυχημένη σειρά του MEGA, αναφέρθηκε στο στιλ που έχει υιοθετήσει αλλά και στην απόφασή του να ασχοληθεί με την υποκριτική.
- Διαβάστε επίσης: Απόψε το μεγάλο φινάλε του «Maestro» – Οι σκηνές που συγκλόνισαν και οι ήρωες που αποθεώθηκαν
«Το ότι μεγάλωσα στο νέο Ψυχικό, δεν απαγόρευε το να συχνάζω στα Εξάρχεια»
«Το μπουφάν θα είναι πάντα αυτό το μπουφάν, γιατί εξυπηρετεί αυτή την συνθήκη. Το κράνος και η μηχανή είναι αισθητική επιλογή, γιατί βοηθάει να μην τρελαίνομαι μέσα σε ένα αυτοκίνητο στην κίνηση. Ήμουν ατίθασο νιάτο. Το ότι γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νέο Ψυχικό, δεν απαγόρευε ποτέ το να συχνάζω στα Εξάρχεια ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή», είπε αρχικά ο Γιάννης Τσορτέκης.
Για τον χώρο της υποκριτικής, την τηλεόραση και για το «Maestro», ο Γιάννης Τσορτέκης μίλησε με ειλικρίνεια και περιέγραψε τις δυσκολίες αλλά και την πρόκληση που έχει ο ρόλος του.
«Δεν είμαι ηθοποιός. Δεν το έχω σαν συνείδηση. Από τη στιγμή που δεν αμειβόμουν σε επίπεδο επιβίωσης από το θέατρο, δεν μπορούσα να λέγομαι ηθοποιός. Το να παίζεις σε σειρά στην τηλεόραση είναι μία συγκυρία, όπως προέκυψε και το «Maestro» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. Ο «Χαράλαμπος» είναι μία «σχέση» που αναγκαστικά πρέπει να συναναστραφώ. Ήταν κοπιαστικό γιατί έψαχνα απεγνωσμένα να βρω ένα καλό του στοιχείο. Το μόνο που μπορώ να κλέψω από τον «Χαράλαμπο» και να νιώσω λίγο ανθρώπινα μαζί του, είναι κάποιες στιγμές μοναξιάς του», τόνισε.
«Δεν πρόλαβα να αντιδράσω γιατί…»
Για τη σκηνή που συγκλόνισε τους τηλεθεατές, οι οποίοι τον αποθέωσαν υποκριτικά, ο ηθοποιός αποκάλυψε πως, «η σκηνή που χτυπάω τον τηλεοπτικό μου γιο ήταν πολύ έντονη για όλους. Δεν ήταν μία σκηνή που μπορούσε κάποιος να γίνει μάρτυρας έτσι απρόβλεπτα. Με αυτή την σκηνή κατάλαβα την αποκρουστική ησυχία που συμβαίνει στην κοινωνία σε περιστατικά βίας».
«Έχω γίνει μάρτυρας σε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο δρόμο. Δεν πρόλαβα να αντιδράσω, γιατί ακυρώθηκα από την βιαιότητα του πράγματος. Δεν έχω να διδάξω εγώ κάτι στα παιδιά μου, άλλα να διδαχτώ από εκείνα ό,τι έχασα προσπαθώντας να το παίξω ενήλικας», συνέχισε.
Ποια είναι η πρόκληση του ρόλου του στο «Maestro»; Ο ίδιος απαντά πως «δεν με αφορά η προσωπική ζωή του καθενός και η επιλογή του σεξουαλικού προσανατολισμού του. Δεν είναι κάτι που επηρεάζει την δική μου ζωή. Ο Χριστόφορος επιλέγει να δείξει αυτή τη «δυσοσμία» του Χαράλαμπου και όχι άπλα να ρίχνει ένα χαστουκάκι. Επειδή ο δάσκαλος στο σχολείο με έδερνε με τη βέργα, αυτό πρέπει να αναπαράγω εγώ;».
- Νέες ταινίες: Από το παλιό καλό λαϊκό ελληνικό σινεμά έως την οργή για τα δικαιώματα των γυναικών στο Ιράν
- Ο «δανεικός» Λεβαδειακός και ο παίκτης που χάνει δύο ματς με… τρεις κίτρινες κάρτες!
- Ζιζέλ Πελικό: Ένοχος ο Ντομινίκ Πελικό για τον βιασμό της γυναίκας του
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων στα Χανιά»
- Θαλασσινά: Γιατί τρύπησε το δίχτυ στην κατανάλωση – Πόσα ξοδεύουμε το χρόνο
- Κώστας Τσιάρας: Τρία βήματα για την εξυγίανση του ΟΠΕΚΕΠΕ