Βugatti Chiron Profilée: Εναλλακτική κομψότητας
Η Chiron αποκτά μια ακόμα one-off έκδοση η οποία πιθανότατα θα είναι η τελευταία όχι μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και για το W16 κινητήρα ο οποίος φτάνει στο τέλος της πορείας του
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα - Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Η παραγωγή της Chiron έχει ήδη ολοκληρωθεί, ωστόσο η Bugatti αποφάσισε να δημιουργήσει μία (κυριολεκτικά) ακόμα, ευκαιρία απόκτησης του επίζηλου supercar με μια one-off έκδοση η οποία συνοδεύεται από μια σειρά ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Η Chiron Profilée όπως ονομάζεται η νέα one-off έκδοση, βασίζεται στην Chiron Pur Sport, την πιο σκληροπυρηνική αλλά νόμιμη για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο, παραλλαγή του αλσατικού supercar.
Η νέα έκδοση οφείλει την ονομασία της στην χαρακτηριστικά σχεδίασή της σιλουέτας της που αντλεί την έμπνευσή της από τις ιστορικές Type 46 και Τype 50 και το σχήμα Superprofilée που είχε σχεδιάσει ο Jean Bugatti.
Η βασική διαφορά με την Pur Sport εντοπίζεται στο πίσω τμήμα και στην απουσία της αεροδυναμικής πτέρυγας προς όφελος ενός πιο διακριτικού αεροδυναμικού στοιχείου το οποίο, ενισχύει την κομψότητα της κατασκευής και κατά κάποιο τρόπο την καθιστά πιο διακριτική –όσο διακριτική δηλαδή μπορεί να είναι μια Bugatti. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφορετικότητα της Profilée προέκυψε μετά από παραινέσεις πελατών της γαλλικής φίρμας που επιθυμούσαν τις δυνατότητες της Pur Sport αλλά με μια πιο «ήπια» σχεδίαση.
Έτσι, τα τεχνολογικά στοιχεία της Chiron Profilée είναι κοινά με την Pur Sport κάτι που σημαίνει ότι η έκδοση εφοδιάζεται με τον θηριώδη W16 των 1.500 ίππων ο οποίος και στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με πιο κοντές σχέσεις σε σχέση με την Chiron Sport.
Να σημειωθεί ότι ο κινητήρας πραγματοποιεί μια από τις τελευταίες εμφανίσεις του στη συγκεκριμένη κατασκευή με δεδομένο ότι (και) το μέλλον της γαλλικής φίρμας προδιαγράφεται αποδοτικότερο με την είσοδο της ηλεκτρικής τεχνολογίας στο οπλοστάσιό της που, με αυτό δεδομένο, θα περιλαμβάνει πλέον μικρότερους κινητήρες.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η Profilée επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η διαφορετική σχεδίαση του πίσω τμήματος, αν και επιφέρει απώλειες στην παραγωγή κάθετης δύναμης, έχει ως αποτέλεσμα και την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας σε 380 χλμ./ώρα, έναντι των 350 χλμ./ώρα της Pur Sport.
Εκτός από τη νέα σχεδίαση στα ιδιαίτερα στοιχεία της έκδοσης περιλαμβάνεται και η απόχρωση που βάφει το αμάξωμα ενώ το εσωτερικό επενδύεται από ειδικής επεξεργασίας δέρμα το οποίο αποτελεί πρωτιά για την Chiron και μπορεί να καλύψει μια… απόσταση 2,5 χλμ. αν οι χαρακτηριστικές δηλώσεις που διακρίνονται στο εσωτερικό των θυρών τοποθετηθούν σε ευθεία.
Φυσικά, από την εξίσωση του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού δεν λείπει το ανθρακόνημα από το οποίο αποτελείται το κάτω μέρος του αμαξώματος καθώς και τα περισσότερα στοιχεία του θαλάμου επιβατών που δεν καλύπτονται από δέρμα. Με δεδομένη την μοναδικότητα της έκδοσης αλλά και την πολλαπλή σημασία της για την φίρμα, η Bugatti αποφάσισε να δημοπρατήσει την Profilée, μια διαδικασία που θα λάβει χώρα στο Παρίσι, τον προσεχή Φεβρουάριο, και αφού το supercar περάσει περίπου ένα μήνα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο μουσείο του Λούβρου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις