Dacia Jogger Hybrid 140: Σε νέα υβριδική εποχή
H Dacia, πιστή στην υπόσχεσή της, συστήνει τη νέα υβριδική έκδοση του Jogger η οποία θα εισαγάγει την low cost φίρμα στην υβριδική εποχή
Η Dacia έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό ότι προτίθεται να προσθέσει στις επιλογές του Jogger μια υβριδική έκδοση την οποία ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποκαλύψει και κυρίως να διαθέσει, κάτι που θα συμβεί από τις αρχές του 2023 με τις πρώτες παραδόσεις για την κεντρική Ευρώπη να προγραμματίζονται για τον Μάρτιο.
Ανεξαρτήτως χρονοδιαγράμματος και επί της ουσίας, η Hybrid 140 όπως ονομάζεται η υβριδική έκδοση του Dacia θα είναι διαθέσιμη τόσο στην πενταθέσια όσο και στην επταθέσια εκδοχή του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, το σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το Jogger, είναι ανάλογο του Renault Clio και συνδυάζει την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης 90 ίππων με τη λειτουργία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα ισχύος 50 ίππων και ένα 15 kW με την μορφή High Voltage Starter Generator. Ως αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς, όπως υποδηλώνει και η ονομασία της έκδοσης, διαμορφώνεται σε 140 ίππους.
Το παζλ συμπληρώνει αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων καθώς και μπαταρία 1,2 kWh που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου χωρίς να επηρεάζει την χρηστικότητα του μοντέλου και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ το οποίο στην επταθέσια διαμόρφωση ξεκινά από τα 213 λίτρα και φτάνει έως τα 1.819 λίτρα με την αφαίρεση της τρίτης σειράς καθισμάτων.
Σε όρους εξοικονόμησης ενέργειας, σύμφωνα με τις συστάσεις, χάρη στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, το Jogger υπόσχεται την ολοκλήρωση έως και του 80% των μετακινήσεων με ηλεκτρική ενέργεια ενώ σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου προδιαγράφεται κατά 40% μειωμένη σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Jogger.
H παραπάνω δυνατότητα μεταφράζεται σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 108 γρ./χλμ. ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοφόρτιζομενο υβριδικό σύστημα, αναπληρώνει ένα μέρος της ενέργειας των μπαταριών και με την συνδρομή συστήματος ανάκτησης κατά την επιβράδυνση το οποίο ενεργοποιείται με την επιλογή Β στον επιλογέα των σχέσεων.
Η έκδοση διαθέτει έναν εμπλουτισμένο με νέες ενδείξεις ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση των επτά ιντσών ο οποίος ενσωματώνει τις απαραίτητες ενδείξεις για την λειτουργία των ηλεκτρικών μερών του συνόλου. Στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης ανήκει επίσης το ηλεκτρικό χειρόφρενο ενώ, η Dacia προσθέτει και μια νέα γκρι απόχρωση στο χρωματολόγιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις